1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myydään Idol X (Tupla -sim, 5" 1080p näyttö, Quad-core, 2GB RAM, 13MP kamera)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja jupe69, 23/12/13.

1. jupe69

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Huawei Mate 8
    Takuu:
    Ei (tai ilmeisimmin on mutta kiinaan)
    Kuitti:
    On
    SIM-lukittu:
    Ei
    Kunto:
    Hyvä
    Vaihto:
    Mahdollisesti
    Hintapyyntö:
    160
    Sijainti:
    Kymenlaakso
    Toimitustavat:
    Nouto, rahat tilille -> paketti postiin TAI postiennakko, kulut ensin tilílle
    Myyjän nimi:
    Julli
    Myyjän sähköposti:
    julliluuri(at)gmail(piste)com
    "MYYTY!"

Edullinen, hyvillä ominaisuuksilla oleva tupla-sim puhelin. Väri sininen (takakuori siis).

Alcetel ja TCL valmistama loistava puhelin tupla-sim ominaisuudella. Näyttö erittäin hyvä, ei jumittele ja android-marketin ohjelmat toimii.

Kyseinen puhelin TCL-brändäyksellä mutta täysin vastaava kuin tämä:

http://www.gsmarena.com/alcatel_one_touch_idol_x-5318.php

Kunto hyvä, muutama pieni käytönjälki (yksi pieni kolhu oikea ylälaita ja alhaalla metallisessa rungossa toinen vielä pienempi). Näytössä ei naarmuja. Mukaan ebay kuitti, ostolaatikko, suojakuori, laturi yms muut härpäkkeet. Ebayn kautta uusi n. 250€.

Tarve WM-luurille siksi myynnissä, muuten jäisi omaan käyttöön. Kuvia saatavilla spostilla.

"MYYTY!"

Viimeksi muokattu: 23/12/13
  2. khakala

khakala Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    156
    Puhelinmalli:
    Mitä milloinkin
    150 euroa toimitettuna niin minä otan tämän, sillä edellytyksellä että 3G toimii 900MHz verkossa (UMTS 900/2100 (6040 / 6040D), eli onko tämä 6040 tai 6040D malli?)

Jos sama malli kuin täältä ostettuna niin näyttäisi olevan 900MHz 3G -> http://www.etotalk.com/tcl-s950-idol-x_p4068.html

Viimeksi muokattu: 23/12/13
  3. jupe69

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Huawei Mate 8
    Moro Khakala, on tuo Ekotalkin malli (koska sen softa asennettuna ja kuitilla). Laita mulle maili osoite tonne mun mailiin niin paan sen kuitin josta näet tiedot, ok? Mallinumero en itse puhelimesta osannut kaivaa...

Puhelimen takaosassa vielä teksti WCDMA?

Jaa tämä viestiketju