1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Idesanista lähetysten seurantakoodi?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja traktori, 16/11/04.

  1. traktori

    Liittynyt:
    23/6/02
    Viestit:
    524
    Tykkäykset:
    0
    En löytänyt haulla tietoa näin yksinkertaiseen asiaan, mutta saako Idesanista (tai heidän kauttaan tukusta) tulevaan lähetykseen seurantakoodin, jotta paketin saisi haettua postista ilman pakettikorttia?
     
  2. Sunny boy

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    875
    Tykkäykset:
    0
    Olisiko tuota parempi kysyä IDEsanista eikä täältä.

    IDEsanhan lähettää kotiinkantona ne paketit.
     
  3. remedy

    remedy Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/02
    Viestit:
    1777
    Tykkäykset:
    0
    Itse joskus painin saman ongelman kanssa, parilla puhelulla kuitenkin sain koodin itselleni.

    Kumma juttu vaan että tällä hetkellä idesanista ei taas vastata kyselyihin...?
     
  4. traktori

    Liittynyt:
    23/6/02
    Viestit:
    524
    Tykkäykset:
    0
    Jäi vähän epäselväksi tuo kysymys, olet oikeassa.

    Olen toki kysynyt, mutta en vain ole vieläkään saanut tähän vastausta. Olen lisäksi tilannut postipaketti 16, joka siis tulee postitoimipaikkaan, eikä suoraan kotiin.
     
  5. Guest Vieras

    Laitetaan nyt tähän samaan, onko kukaan kuullut Lohenetesta torstain 11.11.2004 jälkeen? Sain sieltä silloin mailin johon vastasin mutta en enää ole saanut siihen vastausta. Lisäksi minun piti saada kuitti postissa, ei näy...
     
  6. ericman

    Liittynyt:
    6/10/02
    Viestit:
    185
    Tykkäykset:
    0
    Tilasin viikko sitten Nokian bluetooth hf:n idesanista, ja maksoin ennaakkoon, mitään ei ole kuulunut maksamisen jälkeen. Outoa toimintaa!

    Edit: Tuote saapui minulle todellakin kotiin juoksutettuna 19.11.2004, ja olen tyytyväinen, hieman oudolta jäi vain tuntumaan kun en saanut tilausvahvistusta sähköpostilla lainkaan sen jälkeen kun olin maksanut ennakkoon tuotteen ja lähetin maksukuitista kopion sähköpostilla. No sama se sille, pääasia että sain tuotteen joka toimii loistavasti!
     
  7. remedy

    remedy Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/02
    Viestit:
    1777
    Tykkäykset:
    0
    Tänään kyselin lohenetestä puhelinta, vastasivat n. 3 min mailin lähetykseni jälkeen.
     
  8. Guest Vieras

    No just. Että sellaista palvelua.
     
  9. Esa Sakkinen

    Esa Sakkinen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    870
    Tykkäykset:
    0
    Maksusta pitäisi kyllä tulla kuittaus, että tilaus on aktivoitunut. Jos kyseessä HS-4W, on ollut pulaa tuotteesta jo pari viikkoa - pitäisi tulla sisään ihan lähiaikoina uusi erä (siis pitäisi).
     
  10. oh1jty

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    512
    Tykkäykset:
    0
    Itse olen todennut samaa että nettiliikkeet ovat yllättävän hitaita kommunikoinnissa.
    Omakohtaiset kokemukset olleet: Lohenette melkein aina nopein, idesan hitaimpia ja puhelintolppa hitain (puhelinkioski tuolla loheneten ja idesan välimaastossa).

    Mutta kovin on huono tuo nettiliikkeiden toiminta, kun juuri sen takia ne on netissä että kommunikointi/toiminta olisi nopeeta ja vaivatonta.

    Tähän asti parhain palvelu (nopeus ja toimituskyky) on ollut novicom firmalla saksassa, vastaavat kohtalaisen nopeasti, maksuväline puoli on joustava ja tavaraa löytyy vaikka väkisin.
     
  11. Esa Sakkinen

    Esa Sakkinen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    870
    Tykkäykset:
    0
    Meillä on ollut nyt jonkin aikaa käytössä järjestelmä, josta seurantakoodin saa kyllä nopsasti. Se tosin voidaan generoida vaikka tilausta ei voisikaan tavarapulan vuoksi laittaa heti matkaan, jolloin postin seuranta ei kerro mitään. Sitten kun sieltä jotain näkee, saattaa lähetyskin olla jo perillä.

    Pyrimme hyödyntämään lähetystunnuksia kun lähetystä ei näytä saapuvan vaikka se on lähetetty tai jos asiakas erikseen pyytää tunnarin.
     

Jaa tämä viestiketju