1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyytymättömät GPRS-puhelimet

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja santzes, 7/4/03.

1. santzes

Tykkäykset:
    0
    Minun siimenssi (S45) ainakin "hyytyy" kerran-pari päivässä, eli puhelin vaatii bootin. Tahtoisin tietää halpoja puhelimia, missä GPRS ei hyydy, tai jos hyytyy niin sen saa puhelimeen koskematta käyntiin. Eikä sitten mitään että "No okei, kyl se hyytyy mut vaan ~kerran päivässä" -yllätyksiä, kuten joku siimenssin lataavaa datakaapelia hyytymättömäksi sanonut sanoi kun katsoin vähän senkin logeja..

2. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Täytyy sanoa, että itselläni tuo Nokian 8310 ei ole `hyytynyt´ kuin pari kertaa...! Käytössä helmikuusta (2003) lähtien...

3. Kustori

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut rinnakkain käytössä T65 ja R600 lokakuusta -02 lähtien eli n.reilut puoli vuotta ja kumpikaan ei ole vaatinyt boottausta koko aikana kuin pari kertaa ja nekin tilanteet ovat käsittääkseni johtuneet verkosta, ei puhelimesta!

Johtuneeko sattumasta vai mistä, niin todella erilaisia kokemuksia on ihmisillä samoista puhelimista, samoista käyttöjärjestelmistä, ynnämuista kokoonpanoista?

Sanottakoon tähän loppuun vielä että netti (siis dna gprs) on käytössä käytännöllisesti katsoen koko ajan. Minä itse käytän sitä erittäin paljon ja 12v ja 16v pojat kuten arvata saattaa viihtyvät netissä myöskin, unohtamatta vaimoakaan joka käyttää myös nettiä jonkin verran.

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Ei hyydy.

Moi!
    Minulla on ollut C55 käytössä tammikuusta lähtien lähes päivittäin usein päivänkin auki, väliin imuroin ja milloin mitäkin ja ei hyydy. Ei tarvii boottailla, joskus laskenut akun tyhjäksi, silloin pitää käynnistää uudestaan. Omaa laturia ei ole tarvinnut, kun on siemensin usb-kaapeli. Käyttis 98 myöhemmin 98SE ja tietysti dna joka toimii ihmeen hyvin täälläpäin.
    Samaa ei voinut sanoa R600:sta 5kk käytön jälkeen. Eroja näyttää olevan samalla mallillakin. PV.

5. rainman

Tykkäykset:
    0
    Omassa gprs-käytössäni täysin hyytymättömiä ovat olleet tasan kaksi puhelinta: Siemens ME45 ja nykyinen Motorola C332. Siemensin yhteysmuoto oli irda ja Motorola on kiinni kannettavassa usb-kaapelilla.

Edit: korjattu kirotusvihre.

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se hyytyminen johtuu DNA:sta, ei puhelimesta. Toki puhelimissa saattaa olla pieniä eroja mutta pääsääntöisesti johtuu verkosta.

Jaa tämä viestiketju