1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyviä tietokonenettikauppoja?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Conda, 9/2/03.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Antakaapas linkkejä, kiitos.

2. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En mä tiiä.. Kunhan katselen hintoja...

4. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
  5. Jousi

Tykkäykset:
    0
  6. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei hitto, semmonen paketti, jonka haluaisin maksais näköjään about 1500e. Ei mulla semmosia rahoja oo. Tosin en kyllä tajua riittävästi noista asioista, että tajuaisin valita juuri oikeat komponentit...

Haluisin sellaisen paketin, jossa olisi riittävästi potkua, että sitä voisi käyttää mm. DVD-soittimena. Johto vaan tv:seen kiinni. Ja kovalevytilaa saisi olla siinä määrin, että mm. leffoja ja musaa mahtuisi reippaasti koneelle... Suositelkaa jotain pakettia!?

8. Jousi

Tykkäykset:
    0
    15 euroa/tilaus. Mutta eipä se tunnu paljolta jos tilaa 1000 euron edestä tavaraa, ja kun ajattelee että siinä jo voi säästää ehkä 100 euroa tuotteissa jos tilaisi jostain muusta nettikaupasta.

9. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No niin... Mutta en minä ole nähnyt kenenkään tilaavan tuhannen euron näytönohjainta :)

10. Jousi

Tykkäykset:
    0
    No haloo, ootko edes kuullut koskaan kenenkään tilanneen yli 1000 euron konepakettia? En tiedä pitäisikö olla nyt muutama sentti rautalankaa tjsp...

11. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onpas taas vakavamielistä porukkaa. MIKÄLI et älynnyt, niin ensimmäisessä viestissäni mietiskelin, että haetaanko komponentteja vai paketteja. Sinä viittasit minun ensimmäiseen viestiini, joten minä viittasin viestiisi joka viittasi minun ensimmäiseen viestiini, jolloin en tiennyt kumpaa ollaan hakemassa. Äh, en minä osaa selittää, joten pidän turpani kiinni enkä välitä siitä mitä sinä luulet.

Jaa tämä viestiketju