1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyviä puhelin/dialer ohjelmia

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja MTBer, 28/1/09.

1. MTBer

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 800
    HTC:n oma puhelinohjelma/dialer (siis se softa josta puhelut hoidetaan) on muuten kiva, mutta ainakin omassa HTC Touch Pro:ssani aiheuttaa ikävän pitkän välin puhelun saapumisen ja soittoäänen soimisen väliin - siis puhelun saapuessa puhelimen valot alkavat vilkkua ja puheluun voi vastata, mutta soittoääni alkaa soida vasta reilun 5 sekunnin päästä.

Ajattelin kysäistä, onko muille tullut vastaan hyviä phone/dialer ohjelmia, ilmaisia tai maksullisia? Itse olen testannut Iconsoftin PhonEx-ohjelmaa (www.iconsoft.com) pari päivää, ja se vaikuttaa ihan lupaavalta. Haittapuoli on n. 20€ hinta. Tällä kuitenkin pääsisi hyvin pitkälti eroon tuosta soittoäänen viiveestä, ja kaupan päälle softa on hyvännäköinen, todella sulava ja hyvin käytettävä yhdellä kädellä.

2. Janiz

Janiz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    +358 40 190 5151
    Toi PhonEx oli tosi hyvä. Menee ostoon varmaan...

3. Japo

Tykkäykset:
    0
    Kokeile laittaa soittoääneksi .wav-tiedosto ja ota käyttöön windows mobilen standardi dialer-ohjelma, (saa vaihdettua ainakin Diamond Tweakilla). Näillä toimenpiteillä tuo saapuvan puhelun viive katosi itseltäni kokonaan.

4. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    86
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Mä kait on tyhmä tai jotain, mutta mä en saa asennettua tuota puhelimeen koneelta tai puhelimesta suoraan...
    Siis tuota PhonExiä

Jaa tämä viestiketju