1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvät neuvot kalliit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja pikkupia, 27/8/12.

1. pikkupia

Tykkäykset:
    3
    Tervehdys taas kaikki!

Ennenkuin lähden kiikuttamaan puhelintani Nokian huoltoon ajattelin kysyä teiltä, onko kenelläkään tullut vastaavaa ongelmaa vielä vastaan. Käytössäni on Nokian Lumia 800. Soittelin tänään musiikkia puhelimella kuulokkeiden kautta jonka jälkeen otin kuulokejohdon puhelimesta irti. Seuraavaksi kuin yritin puhelimella soittaa, kukaan kuule minua, enkä minä kuule langan päässä olevaa toista osapuolta. Jos pidän puhelun kaiuttimessa minä kuulen toisen ja toinen kuule minut. Ihan kuin puhelimessa olisi jonkinlainen mykistys päällä. Perus windows touhut olen jo kokeillut, eli boottaus on tehty. Se ei auttanut.

Kiitoksia hyvistä neuvoista jo etukäteen!

2. lettubatman

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    OP3
    Kaverin Lumia 710 teki saman kepposen ja huollossa Raumalla tekivät tehdasadetusten palautuksen ja sillä lähti toimimaan taas.

3. Kiikkala Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    162
    Puhelinmalli:
    Lumia 900 & N9
    Tiedän muutamankin tapauksen korjautuneen ihan renkuttamalla kuulokkeita edestakaisin. Nämä eivät tosin olleet WP-puhelimia, mutta jotenkin jääneet siihen tilaan että laite luuli kuulokkeiden olevan kytkettynä vaikkeivat olleet.

Jaa tämä viestiketju