1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvän (kaiutin)äänenlaadun omaava puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kjan, 11/5/04.

1. kjan

Tykkäykset:
    0
    Olisi tarkoitus vaihtaa (vaimon)puhelinta kun nykyinen (Nokia 6610) syö puolet sanoista. Osalla vissiin kyllä huollossa käyttäminen auttanut ongelmaan osalla ei. Auttaako EFR jotain kuuluvuuteen?

Onko tietoa onko jossain testiä jossa olisi testattu puhenlinten kauitinta ja mikrofonia? Mitä olen palstoja selaillut niin monet kehuvat Samsungia (näissäkin) asioissa, mitäs täällä ollaan mieltä mikä puhelin vaikkukorvalle passaisi?

Yhtenä vaihtoehtona mietitty 6610i:tä kun vaimo muuten tykkää puhelimesta, mutta pelkäänpä ettei noille kaiutin yms. ratkaisuille ole tehty mitään muutoksia.

Muita ehtoja:
    - Hintaluokka alle 300 euroa
    - Pienehkö
    - Värinäyttö
    - Java-välpyttimien latausmahdollisuus

Toiveita:
    - Radio tai MP3
    - Kamera

Ei kelpaavat mallit: Nokia 3300, N-Gage, Nokia 3660

2. Kerppis Vieras

3. Zarathan

Tykkäykset:
    0
    Mietin tuossa että oliskohan Siemens ST60 vaihtoehtona varteenotettava. Puhelinta saa ainakin joistakin paikoista alle 300 euron.

Joillakin on ollu ongelmia, mutta minulla henkilökohtaisesti ei ole ollut mitään ongelmaa kyseisen puhelimen kanssa. Saatpahan nykyään suoraan tuon datakaapelin mukaan, jos haluat koneelle siirtää yhteystietoja kuvia jne...

Itse pidän puhelimesta. Ei natise, hyvä näyttö (65k väriä), kohtalainen VGA kamera, polyfoniset soittoäänet, HF kaiutintoiminto jne...

Jaa tämä viestiketju