1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvä puhelin 100€ pintaan!?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Maple, 14/7/08.

1. Maple

Tykkäykset:
    2
    Eli ettisin semmosta KESTÄVÄÄ ja hyvää puhelinta tuohon satasen pintaan. Harmittaa tosi paljo ku ostin joku reilu kuukausi sitte nokia 3310 classickin, ja siinä ilmeni tosi paljo ongelmia jo näin lyhyessä ajassa. Aluksi ku olin ladannu 1gt:n muistikortille biisejä, niin puheluissa rupesi kuulumaan tosi paljo rätinää ja äänenlaatu niissä heikkeni paljon. Sitten näyttö halkesi, ja nyt ei puhelin toimi muistikortin kanssa ollenkaan. Aina kun puhelimen käynnistää, niin se sammuu heti uudestaan. Ei taida 3310c edes 1gt muistikorttia jaksaa pyörittää. Ja oikeastaan musiikinkuuntelua varten tämän ostin. No, se siitä kännykän haukkumisesta ja asiaan. Eli sanokaa, kannattaako ruveta kikkailemaan korjaamisten ja takuitten ym. kanssa, koska itse luulen että vika on juuri siinä ettei kännykkä jaksa pyörittää tuon kokoista muistikorttia. Vai kannattaako ostaa uusi puhelin? Tässä kuitenkin kriteerini jos ostan uuden:

- 90-130e
    - Hyvä musiikkisoitin
    - Todella kestävä puhelin
    - Hienonnäköinen
    - Merkillä ei ole muuten väliä, kunhan on Nokia tai SE
    - Muistikorttipaikka ja mieluiten bluetooth

Eli kaippa ne tärkeimmät tossa on... ite oon miettiny SE:n W200i, nokian 3500, 6131 ja 3310 evolve... onko kokemuksia noista? Ja hyvät kesät kaikille! :)

2. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Etsi alennusmyynneistä Nokian 5500. Alimmillaan hinta jonkin mutupuljun tarjouksessa tainnut olla n.160e, kolmisen kymppiä yli budjetin mutta ei kait se taloutta kaada.

Jätä suosiolla lastenlelu 6131 pois laskuista. Vanha malli ja rakenteeltaan kaukana kestävästä.

Jos ei 3310c toimi gigan kortilla, niin miksi isäni 3500c toimii kaksigigasella, kumpikin tasoltaan yhtä ontuvia puhelimia kuin ovat.

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin elisalta K800i 129 eurolla, jämäkän oloinen pötkylä :)

4. Maple

Tykkäykset:
    2
    Kiitoksia! Pitääpä vilkasta nämäki vaihtoehdot. Tuo nokialainen varsinki!

5. McCoy

McCoy

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Sony Ericsson W660i on kanssa kelpo vaihtohto.

Itse olen kanssa pettynyt Nokian muovileluihin eikä ole enää kiinnostusta palata sinne.

6. Maple

Tykkäykset:
    2
    Jos haluaa käyttää kännykkää soittimena, niin kannattaako ostaa suoraan joku musiikkipuhelin (esmes se:n walkmanit) ja rajata suoraan muut puhelimet pois vai kannattaako ottaa kaikki puhelimet huomioon. Gigantin myyjä selitti jotain että musiikkipuhelimissa on kaksi käyttöjärjestelmää; toinen musiikinkuuntelua ja toinen puheluja ym perussälää varten ja näin ollen musiikinlaatu on parempaa. Ja hänen mukaansa muissa puhelimissa on vain yksi käyttöjärjestelmä, jossa on sekä puhelut ja musiikkiominaisuudet samassa.

7. Maple

Tykkäykset:
    2
    Nyt oon jo melko varma että seuraava puhelimeni on Nokian 5310 Xpressmusic, vaikka hinta meneekin lähemmäs 200 euroa. :) Monista muista tämän hintatason puhelimista lukee monia monia virheitä ja ongelmia, mutta tuossa ei vaikuttas olevan oikeastaan mitään mikä minua haittaa.

8. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    HAHah . Gigantin myyjä taas todistanut tietämättömyytensä. Ei se mikään käyttöjärjestelmä takaa parempaa musiikinlaatua näissä luureissa. Ja mitä ihmettä: "kaksi käyttöjärjestelmää" ?? Kyllä vaikkapa N81:ssa tai 5310:ssa on tasan yksi käyttis sisällä.. jeesus näitä kodinkonemyyjiä.

9. Bonito

Bonito

Tykkäykset:
    0
    SE k550i, tyylikäs, hyvä soitin ja kestävä. Markantalossa 119 egee, ja mustasta pörssistä lähtee kätevästi 2 gigan muistikortti 14 egen hintaan.

10. Maple

Tykkäykset:
    2
    Joo niitten puhelimien hinta on noussu jo tuonne 200 euron paikkeille, kun haluan vähän parempia ominaisuuksia saaha. Kauan olin jo ostamassa tuota Nokian 5310 Xpressmusicia, mutta Nokian sivuilta huomasin, että tulossa on hieman parempi malli 5320 xm, joka vertailussa ainakin ominaisuuksiltaan hakkasi 5310:n mennen tullen. Toivottavasti on myös yhtä kestävä puhelin kuin 5310. Ainakin näyttää melko kestävältä.

11. Peke78

Peke78

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 930 + Sonera Jätti
    Osta multa uudenveroinen N73 150€. Takuu.

12. Maple

Tykkäykset:
    2
    Kiitoksia vain peke tarjouksesta, mutta tilasin ja maksoin jo SE:n w880i:n. Ja vaikka ei oo vielä ehtiny tänne asti saapua, niin oon tyytyväinen ostokseen.

w880i > N73 :)

Jaa tämä viestiketju