1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvä musiikkipuhelin hyvällä kameralla?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja kili_7, 20/10/07.

1. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Mä aattelin tota SE W610i puhelinta sen hyvät puolet:
    Hyvä kamera
    Walkman toiminnot
    Koko
    Ulkonäkö

Huonot puolet:
    Pieni näyttö
    Vähän laimea(verrattuna esim. w580i)

Olen ihan sekaisin näistä hommista hinta sais olla joku 250e paikkeilla....
    Eli oon ite miettiny tota SE W610i tai W580i, mutta tossa w850i on huono kamera (pitäis olla autofocus ja kuvaus valo)... ja kuitenkin kännykällä jonkin verran kuvailisin... :/

Ainii ja sen verran et mielellään jos siihen sais 4gb muistikortin... Mitä muita kännykkä merkkejä on jotka valmistais hyviä musiikki puhelimia joissa on myös hyvä kamera?

2. rodney

Tykkäykset:
    0
    Eikös esim.Nokian N73 ME täyttäisi kriteerisi kun hintakin on nykyään W580i:n tasolla???

3. laser+

Tykkäykset:
    0

No sehän on iso ja painava möhkäle. Ja tuskin musiikkisoitinkaan on kovin hyvä. Vakionapitkin joutaa suoraan roskiin, jos musiikkia meinaa kuunnella. Aika hyvä kikka muuten nokialta laskea hintaa ja samalla poistaa 2 gigan muistikortin pakkauksesta. Jos musiikkia meinaa kuunnella, niin on walkman puhelimet parhaita siihen tarkoitukseen.

4. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Nii... Nokioista on jo huonoja kokemuksia niistä mp3 soittimista, suhisee ja sihisee ja pitää outoja häiriö ääänia... taitaa taskuun tulla toi W610i

5. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Osta K800i. Ei maksa paljoa, ja sisältää ihan hyvän musiikkisoittimen + 3,2mpix kameran ja Xenon salaman.

6. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Noh... kerkesin jo ostaa ton w610i suoraan sanoen aika paska kamera kylläkin... -.- Ottaa kuvan niin hitaasti että heilahtaa helposti! MUtta salama on kyllä tosi kirkas! MP3 soittimen ääni on parempi kun mun iPodissa! Jos haluu viel tietoi täst puhelimest nii voin kertoo kokemuksia :)

7. Euso

Euso

Tykkäykset:
    4
    W610i:hän on periaatteessa melkein sama puhelin kuin vanhempi W810i, mutta huonommalla näytöllä. Kamera ei ole siitä paskimmasta päästä, mutta ei kyllä pääse oikeuksiinsa tuolla TFD-näytöllä. Varsinkin hämärässä otetut kuvat eivät pärjää vertailussa W810i:lle. En sitten tiedä, josko kameroissakin olisi jotain eroja, mutta itse laittaisin syyn huonomman näytön niskoille.

8. TTK

Tykkäykset:
    0
    no eiköhän se ole w960i...

9. Wilppa

Wilppa

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida olla. Puhelinta testanneiden mukaan (musiikin kannalta) olisi jopa huonoin walkman tähän mennessä.

10. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Mä ooon ainaki iha tyytyväinen tähä puhelimeen... Näytösä ei mitään valittamista paljon parempi kun mun edellisessä Nokia3250 kun siinä oli jotenki laimeat värit, muttä tää se toistaa värit tosi kylläisesti!
    Plussat:
    Näyttö
    Mp3 soitin (parempi ku iPod)
    Ohut/muotoilu
    Käyttis :D

Miinukset:
    KAMERA!

11. Joekke

Tykkäykset:
    0
    Nokian n95, muuta et tarvitse ja ainoastaan kahvinkeitin puuttuu.

EDIT. Noniino, hinta onkin sitten eri juttu, ihan tuohon 250€ et uutta tule saamaan. :)

12. _speedster_

Tykkäykset:
    0
    Mitä (todellista) eroa SE:n mp3:ssa on verrattuna nokialaisiin?

13. t_makela

t_makela Puhelinaddikti

Tykkäykset:
    408
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P+Huawei Watch
    SE:n Walkman-luureissa tulee mukana ok-hyvät nappikuulokkeet, kun taas Nokia tarjoamilla napeilla ei paljoa musiikkia kuunnella. Toisaalta missään SE:n puhelimessa ei ole normaalia 3,5mm kuulokeplugia (joutuu käyttää kömpelöä adapteria), mutta Nokian puhelimissa se on yleistymässä (ainakin musiikkimalleissa).

14. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    No ainakin mulla on ollut tosi huonoja kokemuksia Nokian MP3 soitinten äänen laadusta alle 300€ puhelimissa... Esim. edellisessä 3250 oli niin huono äänen laatu omilla Creativen (EP-630) kuulokkeiden kanssa, mutta tässä SE:ssä on siis aivan mahtava äänen laatu! Mullakin on iPod nano mutta se jääkin nyt kättämättömäksi kun tässä on parempi ääni kun siinä! :D Pitäis vaan vielä se 4gb muistikortti hommaamassa...

15. _speedster_

Tykkäykset:
    0
    Noh, entäs tuo kamera. Mitä vikaa siinä oikein on? Voisiko joku linkittää esimerkkiä, minkätasoisia kuvia näillä kameroilla saa.

Tässä mietin SE:n ostamista, lähipäivinä täytyy päättää.

16. daroni

daroni

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä ehdottomasti musiikki puhelimessa pitää olla suoraan 3,5mm plugi ja tällä hetkellä on vain nokian n91, n95 ja motorollan rokr E6 puhelin jotka täyttävät tän kuvauksen. Minulla itselläni on nokian n91 puhelin ja on ihan hyvä ei oo ollu mitään muita huonoja puolia kuin se että se on iso

17. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Sillä tulee muuten ihan hyviä kuvia mutta ne on jotenki sellasia ei teräviä et ne on vähä liian pehmeitä... Ja se ottaa kuvan niin hitaasti että se helposti heilahtaa... Esim luukkuvasta ihmisestä, tai kävelyn aikana otetut kuvat ovat käyttö kelvottomia...
    Tässä linkki kuviin joihin olen kirjottanu kuvaus hetken olosuhteet ja kuvaus tilat: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27hxo+vvili--se-w610i.html

18. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    On niitä muitakin 3,5mm plugilla varustettuja luureja. Ainakin tuo N76 sekä pian tulee Nokialta 5310 ja N81, joista myös löytyy 3,5 kuulokeliitin.

Jaa tämä viestiketju