1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvä kamerapuhelin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja OwnAge, 16/5/03.

1. OwnAge

Tykkäykset:
    0
    Tarvitsisin värinäytöllisen kamerakännykän ,jossa olisi tietenkin MMS , GPRS ja hyvä äänenlaatu.Itse olen miettinyt Motorolan T720i:tä, onko muita sopivia puhelimia? Max. hinta n.350€

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eli siis suunnittelet sellasita puhelinta johon saa erkiseen kameran vai sellaisen jossa on integroitu kamera.
    integroidulla kameralla ei taida olla tohon hinta luokkaan ja noissa missä ei oo integroitua kameraa niin niissä on aika vähän muistia (kuten tossa motossakin 1mega) joten kuvia ei kovin paljoa mahdu ja myöskään niiden laatu ei ole mikään loistava.
    mutta integroidulla kameralla suosittelen 3650:aa (mut noin 400€)
    ja lisäkameralla niin suosittelen SE t68i (mielestäni hyviä kuvia tulee tolla) ja moto on kans yks vaihtoehto (kaveri just ostamas sellasta joten sit näkee mikä on puhelimiaan)

3. OwnAge

Tykkäykset:
    0
    No kummatkin kelpaa, mutta vieroksun hieman tuota 3650:n näppäimistöä, muuten olisi aika hyvä puhelin. Tuo T68i vaikuttaa jo aika lupaavalta, mutta voiko 256 värin näytöllä katsoa kuvia vai pitääkö ne aina laittaa koneelle katsomista varten? (En ole mikään kännykkäammattilainen, korjatkaa jos/kun olen väärässä)

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    voin kokemuksesta sanoa että aika turha on tuo näppiksen vieroksuminen ku ite totuin kahes päivässä...sit t68i:stä: mun mielipide on se että kuvat on melkein "pakko" siirtää koneelle jotta niitä on mukava katella mutta mul oli koneella yhen tutun kännyllä otettuja kuvia ja mielestäni lisälaite kameraksi loistavia kuvia

entäs sitten 7650...huonompiak uvia kuin 3650:lla mutta kuitenkin ois integroitu kamera ja normaali näppis (mutta t68i ois siitä hyvä kun on pieni mutta siitä huono että kamera ei oo sillon mukana kun sitä tarvii)

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kyllä SE:n MCA-25 -kameralla saa todella mallikkaita kuvia, taitaa olla irtokameroiden tän hetken kärkeä.

Voi toki, mutta kuvat ovat hieman rakeisia yms. Suosittelen kyllä kuvien katsomiseen kännykkää jossa on vähintään 4096 väriä, haluttaessa enemmän.

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    noissa muissa viesteissäni mielestäni mainitsin että t68i:ssä (jonka kuvia olen siis nähnyt) nin sen kamerassa on hyvä laatuisia kuvia.
    ja tuolla tarkoitin juuri tuota mca-25 kameraa jonka nimeä en vaan sattunut muistamaan

eli suosittelen lukemaan koko ketjun

7. OwnAge

Tykkäykset:
    0
    Taitaa tuntua tuo T720i sopivalta hankinnalta. Enkä varmaan niitä kuviakaan paljoa ota, ehkäpä joskus jotain kavereille lähettelen. 3650 on ehkä hiukan liian iso.

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ei mielestäni enää kannata ostaa, jos 3650:n näppäimistö ei aivan hemmetisti ota vastaan (kannattaa vaikkapa käydä kokeilemassa liikkeissä).

9. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Voin kans sanoa että sitä näppistä ei kannata vieroksua itsellä oli samat "oireet".

10. paaki

Tykkäykset:
    0
    Mutta saako niitä kuvia koneelle mitenkään? Tuleeko mukana joku kaapeli?

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipähän niillä kuvilla tee koneella yhtään mitään. Mutta saa ne koneelle toki.

12. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siis kumman kuvilla ei tee yhtään mitään koneella?...ainakin itse otan kuvat 3650:lla just sitä varten että laitan ne koneelle

13. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Sama täällä.

14. Koukku

Tykkäykset:
    0
    Hyvä digikamerapuhelin?.

Eurooppalaisista digikamerapuhelimista on tällä hetkellä Nokia 3650,MUTTA Japanilaiset vievät voiton!.

15. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    eikös tuossa T720i:ssä ole ongelma että milläs siirrät kuvat koneelle? Tuleeko datakaapelia? Ja se että käyttöohjeen mukaan otettuja kuvia ei voi käyttää taustakuvina, sillä ovat eri formaatissa (mielestäni onneton ratkaisu)...

16. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Itse en kyllä edes vieroksu tuota näppistä. Totuin siihen kun kävin liikkeessä puhelinta hieman kokeilemassa. Huomenna pitää luuri käydä hakemassa itselle.

17. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Minusta se edelleen näyttää kummalliselta, mutta jos olisin hankkimassa puhelinta eikä P800 olisi mahdollinen, ostaisin kyllä 3650:n. Yhdessä vaiheessa olinkin ostamassa sitä, mutta päädyin toiseen ratkaisuun.

18. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Ehkä se näyttää hieman oudolta, mutta käytettävyys oli kyllä minusta ihan sama kuin normaalissa näppäinasettelussa (tämä siis oma mielipiteeni). Itsekkin olin ostamassa P800:sta ensin, mutta en halua pistää puhelimeen niin paljoa rahaa.

19. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jos mä nyt olisin ostamassa puhelinta ja siin tarttis olla kamera niin ostaisin 3650:n mutta jso vaan ois mahollista oottaa niin samsung sgh-p400(vai 410) tai sitten muiden ominaisuuksien takia sgh-d700 (jota mä ootan kuin kuuta nousevaa)

Jaa tämä viestiketju