1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvä dna, tapu tapu...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja J.J-75, 12/9/03.

1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    dna on ystävällisesti muistanut minua laskullaan joka on suuruudeltaan yksi euro ja neljä senttiä. soitin ja kysyin asiasta aspalta tarkennusta asiaan, koska erittelyä ei tullut....

"te olette nyt jättäneet edellisestä laskusta tuon mainitun summan maksamatta", sanoi kääkättävä eläkepäiviä lähentelevä ääni.

mä että jaa,,, taidatte mennä konkurssiin jos ette saa eräpäivään mentäessä rahoja. Läppäsin luurin korvaan ja tutkin. asia nyt on niin että olen maksanut kyseisen summan mikä oli merkitty laskuun. ja tililtä puuttuu summa mikä piti maksaa...

Riitautan asian Kuluttajalautakunnassa, laitoin laput postiin jo. Mulle aivan sama. heh... suhtaudun asiaan lähinnä huvittuneesti.

mitähän vielä...

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Voisiko olla kyse jostain aikaisemmista laskuista tai viivästyskoroista jostain myöhästyneeltä laskulta?

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tai vaihtoehtoisesti edellisen laskusta laskuttamatta jääneestä asiasta.

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Jos vanhat laskut tallessa esim. vuoden ajalta kannattaa tarkistaa. Tosin ihmetyttää, miksi noin pienen laskun lähettävät, ei mitään järkeä, olisivat lisänneet seuraavaan laskuun. Tietysti jos ei ole enää asiakkaana, niin sitten eri asia. Mutta naurettavaa kuitenkin toimintatapa. Vaikka ei olisi enään asiakkaana, turhaa noin pientä lähettää. Maksaa firmalle vähintään 5e tuokin lasku.

5. Guest Vieras

Periaate kuluttaja laskutuksessa on se ettei tarvi maksaa laskua josta ei käy selville mistä laskutetaan, eli erittelyn pitää olla yksiselitteinen.

oli kyse vanhan laskun korosta, tai jostain maksamatta jääneestä osuudesta, selvitys pitää olla mistä on kyse, muuten ei kannata maksaa.

6. toto

Tykkäykset:
    0
    ja tollasesta jutusta jaksat vielä kirjottaa uuden topicin... hanki elämä ja muuta tekemistä!

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ise ainakin kirjoittaisin, mikäli minulta yritettäisin laskuttaa sellaisesta asiasta mitä en ole käyttänyt, on sitten vaikka sentistä kyse, mutta periaate on periaate.

8. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luuletko että kaikilla täällä floodaavilla on sellaista? ;P

Jaa tämä viestiketju