1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hyvä bluetooth Stereo Hf/kuulokkeet, kokemuksia?!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Adamsgolf, 3/5/12.

1. Adamsgolf

Adamsgolf

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Hankinta listalla olisi Bluetooth stereo HF kuulokkeet. Lähinnä pyöräillessä ja reissun päällä musan kuunteluun tulisi hankkia tällaiset. Minkäslaisia vermeitä porukalla on täällä? itse olen katsellut Sony Ericsson MW600 BT kuulokkeita. Mallin tulisi olla nappi kuulokkeilla olevat eli isoja kuulokkeita en halua. Ominaisuuksista vielä että, pitkä käyttöaika (musiikin kuuntelu) on iso plussa.

Heittäkää suosituksia ja kokemuksia tähän ketjuun. En löytänyt tällaista ketjua joten perustin oman.

Luurina mulla on Sony Xperia S

2. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Minulla on nuo kuulokkeet ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Akku kestää hyvin ja sama laturi käy sekä puhelimeen että kuulokkeisiin.
    Yhden ainoan kerran olen törmännyt ongelmiin, kun ei meinannut yhdistyä kuulokkeet puhelimeen mediatoistona. Aikani räpläilin kuulokkeita kunnes tajusin, että olin viimeksi kuunnellut radiota ja sammuttanut ne suoraan. Eli silloin ainakaan itselläni ei mene kuulokkeet mediantoistotilaan, vaan ainoastaan handsfree-tilaan jos radio on valittuna.

Hiukan vaikeasti selitetty, mutta toivottavasti pointti löytyi =)

3. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Samoilla linjoilla PaBun kanssa... ja kun en radiota noilla kuuntele, niin eipä oo tollasia ongelmia osunu eteen.
    Suosittelen siis noita.

4. Adamsgolf

Adamsgolf

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Joo tässä nyt nettiä selanneena ja vertauksia tehneenä luulen että päädyn noihin ja toi CDONin hintakin houkuttelee :) vrt. verkkokauppa.comissa 47,90e :)

5. Euso

Euso

Tykkäykset:
    4
    Käykös nuo minkä tahansa puhelimen kanssa? Ettei tarvitse olla SE tai Sony? Mietin vain tässä itsekin kuulokkeiden ostamista, kun Motorola Razr Maxxin mukana tulleet rimpulat ei oikein vakuuta...

6. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Sony-Ericssonin bt-tekniikka käyttää omanlaista, salaista bluetooth-ultraviolettimikroaaltoradiotaajuutta. Kukaan muu valmistaja ei ole onnistunut sieppaamaan tai purkamaan tuota bluetooth-ultraviolettimikroaaltoradiotaajuutta. Osa foliohatuista on jopa sanonut, että S-E olisi saanut tuon teknologian aikoinaan Area 51-alueelle tippuneesta ufosta, jonka se lisensoi venäläisiltä (kyllä, venäläiset omistavat tuon Area 51-alueen vaikka monet muuta väittävät!), mutta itse en ihan noin pitkälle meneviin päätelmiin uskalla mennä mukaan.
    Ainoastaan se on varmaa, että jotain hyvin mystistä ja salaperäistä tuossa taajuudessa on ja se saattaa tulevaisuudessa avata mahdollisuuksia ajatusten lukemiselle yms. Vahvistamattomien huhujen mukaan S-E pystyisi tuolla teknologialla vaikuttamaan ihmisten ajatteluun, mutta samojen huhujen mukaan Apple on tuossa paljon pidemmällä (lue applefanboyt).

Eli, kyllä käy.

7. Euso

Euso

Tykkäykset:
    4
    No pitihän se tarkistaa. Ainakin jos kyseessä olisi ollut Applen värkki niin ei olisi varmasti toiminut kuin iPhoneissa ;)

8. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Tottahan tuo on. Parempi varmistaa kuin että vekotin on kädessä ja ei toimikaan.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    39,95 + rahti = 44,9e, 3e eroa, jos liikkeestä hakee. sattumalta ero taitaa olla aika liki se valtion osuus (ALV), kuluttajalle säästöä sekin. ja jos liike ei vieressä niin ero nousee liki kuuteen euroon jos tilaa verkkokauppa.commista.

Mutta asiaan, millaiset kokemukset, käytätkö mukanatulleita nappeja, vai jotain muita ?

10. peemvee

peemvee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    640DS
    Itse olen käyttänyt vuoden ajan noita ensimmäisessä viestissä mainittuja SonyEricssonin MW600 bluetooth -kuulokkeita. Voin suositella. FM-radio toimii mainiosti, eikä turhaan kuluta puhelimen akkua. Ebaystä tai Amazonista edelleen kotiinkannettuna noin 30 eurolla. Väreinä musta tai valkoinen.

Jaa tämä viestiketju