Hymiöitä keskusteluihin?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Uutena olen huomannut,että hymiö-pallonaamoja olisi kivaa saada tännekin foorumille korostamaan mielipiteitään... vai onko tämä asiallisuudesta poikkeavaa?

Kiitokset vastauksesta jo etukäteen!

Jussi

Vuoden Foorumilainen 2004
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Xperia Z3
Keltaiset pallerot on poistettu jo foorumin alkutaipaleella yleisön pyynnöstä. Niitä alkoi olemaan vähän joka paikassa ja liikaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Onhan ne jossain ihan kivoja, mutta kiitos, ei todellakaan tänne niitä enää takaisin ;)

joggey

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4
Hiski Haapojan kauniita sanoja lainatakseni:

"Jos ei ole muuta sanottavaa kuin LOL tai ;) niin
turpa kiinni, saatana."

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Selvä,poistun vähin äänin kiusaamasta... olkaa vakavia, niinhän se elämässä kannattaa.
Kiitos vastauksista, poistan tyhmät hymiöni viesteistäni.

NusNus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Galaxy S4 Active
Minusta hymiöt saisivat tulla takaisin!
Teksti on niin synkkää luettavaa ilman keltaisia palleroita. HETI TAKAS!! ARGH!!!

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
NusNus sanoi:
Minusta hymiöt saisivat tulla takaisin!
Saisivat tulla takaisin jos olisi jotain takeita siitä, että ihmiset niitä osaisivat myös käyttää. Monesti on tullut foorumeilla vaan vastaan se ilmiö, että niitä viljellään pari riviä ja itse tekstiä ei ole laisinkaan...

Canis lupus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
mimmi sanoi:
Selvä,poistun vähin äänin kiusaamasta... olkaa vakavia, niinhän se elämässä kannattaa.
Kiitos vastauksista, poistan tyhmät hymiöni viesteistäni.
Mielestäni Hymiöt piristävät foorumia ja olenkin aikasemminkin ollut samaa mieltä.
Tietysti kohtuudella käytettynä.

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
964
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
itse pidän enemmän normaali hymiöistä :) sillä mulle tulee keltasista hymiöistä jotenkin teini meininki mieleen...en tiiä miks

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ei minulla mitään pallonaamoja vastaan ole, kunhan niitä vain osataaan käyttää asiallisesti. Yhtä lailla minua ärsyttää "normaalien" hymiöiden liiallinen käyttö tekstissä, aivan kuten 20 huuto- tai kysymysmerkin käyttö. Sanoisinkin, että suurin osa foorumin porukasta osaa käyttäytyä, eikä näin heittäydy hankalaksi pallonaamahymiöiden kanssa. Häiriköitä voitaisiin sitten rangaista ankarammallakin kädellä.

Pärjään kyllä näillä ns. tavallisillakin hymiöillä. Jotenkin niistäkin tulee "teini olo", vaikka teinejähän tässä vielä ollaankin. Hymiöt ovat vain hyvä tapa tehdä lukijoille selväksi, mitä mieltä oikeasti olen. Ilman hymiötä joku minunlaisesta huumorintajusta poikkeava henkilö (metka sana) voi loukkaantua asiasta, jonka olin tarkoittanut ihan vitsiksi. Hymiö tekee vitsin selväksi lukijallekin.

Zyklon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Pixel 3 & iPhone X
Juu,voisivat tulla takaisin.Kuitenkin noita hymiötä käytetään niin eikö ne voisi samalla olla hiukan hienompia.Toki kohtuudessa niiden käyttö kuten näiden normaalienkin.Myös kaipailisin toimintoa poista kaikki uudet viestit alkusivulle,ärsyttää kun joutuu avaamaan jokaisen ketjun erikseen ja poistamaan sieltä kaikki uudet viestit.Itseä kun ei kiinnosta läheskään kaikki aiheet täällä joten ainakin itsellä tuo poista toiminto on kovassa käytössä.

Jussi

Vuoden Foorumilainen 2004
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Xperia Z3
Zyklon sanoi:
Juu,voisivat tulla takaisin.Kuitenkin noita hymiötä käytetään niin eikö ne voisi samalla olla hiukan hienompia.Toki kohtuudessa niiden käyttö kuten näiden normaalienkin.Myös kaipailisin toimintoa poista kaikki uudet viestit alkusivulle,ärsyttää kun joutuu avaamaan jokaisen ketjun erikseen ja poistamaan sieltä kaikki uudet viestit.Itseä kun ei kiinnosta läheskään kaikki aiheet täällä joten ainakin itsellä tuo poista toiminto on kovassa käytössä.
"Merkitse kaikki foorumit luetuksi" löytyy toki tuolta etusivulta, noiden "aiheiden" alta pienellä fontilla tuo teksti...

Zyklon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Pixel 3 & iPhone X
"Merkitse kaikki foorumit luetuksi" löytyy toki tuolta etusivulta, noiden "aiheiden" alta pienellä fontilla tuo teksti...
Heh,totta turiset.Pitäisi ilmeisesti ottaa silmät käteen.Monesti oon tuon asian kans tuskaillut eikä oo kumminkaan moinen toiminto osunut silmään. ;)

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Mun pualesta voi kyllä otta hymiötkin käyttöhön, mutta ilmankin pärjää hyvin.

pahkis

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
iPhone5
Minä en moisia graafisia kilkkeitä kaipaa ollenkaan, ilman tulee aivan hyvin toimeen. Homma riistäytyy kuitenkin ennemmin tai myöhemmin käsistä, ja varsinaista viestiä saa sitten tihrustaa niiden kaikkien vilkkuvien ja välkkyvien härpäkkeiden seasta ;)

Zyklon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Pixel 3 & iPhone X
No samanlain sitä viestiä voi sotkea näillä tavallisillakin hymiöillä.Tosin olihan täällä viimeksi sellaisia käyttäjiä jotka tunsi pakottavaksi tarpeeksi sulloa niitä joka paikkaan mutta voisihan sitä kumminkin kokeilla uudestaan ja niitä jotka ylilyö homman voisi varoittaa asiasta ja jos ei usko laittaa jäähylle.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Muistelen jossain foorumissa on niin ettei viestiin voi laittaa kuin määrätty määrä hymiöitä(olikohan siellä 8 hymiötä korkeintaan), niinhän poistettaisiin mahdollisuus pistää hommaa överiksi.

Nemesis-88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
17
Puhelinmalli
Nokia Lumia 1020
Ehdotan että järjestetään äänestys mä ainakin haluisin ne pallonaamat en tiedä tavallisten hymiöiden tarkoitusta.

Blue Joker

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Monta
Oma kantani on, että EI MISSÄÄN NIMESSÄ takaisin!

Marjo.

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
17
Puhelinmalli
OnePlus 6
mimmi sanoi:
Muistelen jossain foorumissa on niin ettei viestiin voi laittaa kuin määrätty määrä hymiöitä(olikohan siellä 8 hymiötä korkeintaan), niinhän poistettaisiin mahdollisuus pistää hommaa överiksi.
Palm-surffailijana en kyllä noista graafisista hymiöistä tykkää yhtään. Tosi helppoa yrittää päätellä mitä tunnetta kärpäsenkakan kokoinen keltainen läikkä milloinkin edustaa. :p Tällä foorumilla lienee vielä keskimääräistä enemmän pda-surffaajia...

Lisäksi tuo määrän rajoitus aiheuttaa lisävaivaa. Jos kommentoi jonkun hymiönviljelijän tekstiä, ei voi enää omaa sanomaansa niillä selventää (jos ohjelma automaattisesti editoi tunnistamansa tekstihymiöt graafisiksi) muokkailematta toisen viestiä.

Eli vastustan ehdotusta, pääosin ensimmäisenä mainitsemastani syystä. Kyllä noilla tekstiversioillakin pärjää, usein jopa paremmin... :p

Top Bottom