1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

-------->>>Huuto nettiin.

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja MGM, 20/12/08.

1. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Siirretty huuto.nettiin.

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    200€ tarjottiin YV:llä noutona heti, mutta ei kyllä ihan lähde sillä, ainakaan vielä.

3. exichlo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Laitatko tiukka hinta yv:llä, kiitos! :)

4. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Viestiä muokattu. Lisäsin pakettiin videokaapelit, sekä hf-kuulokkeet, kun ne sentään löytyivät kaapista. Ei mennyt onneksi roskiin paketin mukana... =)

5. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Dodii! Viestiä jälleen muokattu. Kuvia lisätty, sekä tieto siitä, että alkuperäislaatikko löytyi! Suomenkieliset ohjeet puuttuvat kuitenkin.

6. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Nyt jouluaaton kunniaksi lasketaan hintaa 20€:lla! Hinta siis vain 250€! Vaikka takuuta ei ole(ehkä), niin puhelin on toiminut täysin moitteetta itsellä (ei taida pahemmin muutenkaan olla mitään vikoja yleisesti tällä mallilla), joten voin itse taata toimivuustakuun.

7. and12 Vieras

Kuinka pitkän toimivuustakuun takaat?
    ja sen varmaankin saa kirjallisena virallisena sopimuksena?

8. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    No sen verran voin taata, että se todella toimii, kun sen saa käyttöön. Olen kuitenkin yksityinen myyjä, joten en pysty millään lupaamaan 1 vuoden takuuta, ymmärrät varmaan. =) Mutta jos 3kk sisällä puhelin hajoaa käyttökelvottomaksi syystä, jota ei ole itse aiheuttanut (ja pystyy sen myös todistamaan), niin maksan 20% puhelimen hinnasta takaisin. Ei ole mikään pakko ostaa, mutta ei ole myöskään paha hinta takuuttomasta puhelimesta, joka todistetusti toimii. Itse käytän puhelimia aina kunnioittavasti, kuin mitä tahansa kallista tuotetta. Oli puhelin sitten halpa tai ei. Kirjallisena saa, kun tulostaa vaikka tämän postauksen. Suullinenkin on virallinen.

9. and12 Vieras

laitoin viestiä privaan!
    katsotaan päästäänkö kauppoihin :)

Jaa tämä viestiketju