1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huolto ultraäänipesun jälkeen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mikkis1, 8/9/07.

1. mikkis1

mikkis1

Tykkäykset:
    0
    Niin tota mulla on nyt N73 ME toisella huoltoreissulla heti ekan jälkeen. Eka johtu siitä kun se oli kastunu ja siinä tapauksessa huolto ei ymmärrettävästikin menny takuuseen, ja sitten kun se palasi ekalta reissulta, niin eka vika oli korjattu mutta seuraavana päivänä tuli uusia tilalle. Että eikö sitä pitäis saada huollettua ilmotteeks jos oon jo maksanu kerran ekalla reissulla siitä että ne sai siihen uusia vikoja ultraäänipesulla?

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4726
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kiva ketju.

Asiaahan ei ole käsitelty muualla joten kyllä siitä nyt uusi viestiketju pitää perustaa.

3. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Ultraäänipesun kohdalla työlle ei myönnetä työtakuuta eli ei korjata mitään ilmaiseksi.

4. heppu30

Tykkäykset:
    0
    huolto

niin jos annat kastunutta puhelinta huoltaa, ei sille kyllä mitään huoltotakuuta anneta.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kannattanee kastumistapauksissa katsoa kotivakuutus ja jos se korvaa, niin laittaa tuotteen sinne.

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ultraäänipesusta.

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showpost.php?p=451183&postcount=37

Vastaus aloittajan kysymykseen, ultraäänipesu ei siis takaa puhelimesi toimivuuta pesun jälkeen niinkuin ei muutkaan menetelmät. Mulla on lukuisia puhelimia ollut jotka on kastunu enemmän ja vähemmän. Omat menetelmäni on tehokkaammat kuin kerran ultraäänipesty puhelin. Toki takeita itsekään en voi antaa. Sellasiakin ultraäänipestyjä olen huoltanut... Puhelimet toimivat kunnolla kastumisen jälkeen 10min-5 vuoteen. Mitään taikaa sille ei ole, mutta kastumisen jälkeen kannatan ajatusta huoltaa usein ja puhdistaa.

7. june74

Tykkäykset:
    0
    itse olen miettinyt että onnistuisikohan ultraääni pesu niin jos käyttäisi nesteenä isopropanolia , lähinnä siinä huolestuttaa se että ipa syttyy kuitenkin kohtuu helposti , joten tulisikohan siittä liekitetty piirilevy. tuossa olisi kaverilta pahoin kastunut puhelin ja ei pelkästään ipalla tunnu lähtevän (ei tunnista sim-korttia)

8. kefiiri

Tykkäykset:
    2
    june74: Me pesemme ultraäänipesussa isopropanolilla nykyään aina.
    Toimintavarmuutta ei tietenkään voi kastuneelle puhelimelle antaa millään, mutta hyvällä tuurilla puhelin tulee täysin kuntoon ja kestää vuosia.
    Paikkakuntasikin tuntuu täsmäävän, joten ota yhteyttä yksityisviestillä, jos kiinnostaa. Huoltotyö meillä (oppilaitos) on nimellinen ja ellei tule kuntoon niin ei tietenkään maksa mitään.

Jaa tämä viestiketju