1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

huollon maksimi aika?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja salmee3, 1/1/05.

1. salmee3

Tykkäykset:
    0
    mikä on maksimi aika huollolle korjata puhelin ennen kuin voin pyytää korvauksia tai purkaa kaupan (on varmaan ennenkin ollut puhetta mutta en löytänyt) ja onkos se valmistajasta kiinni kuinka kauan huollossa kestää?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos rahallista korvausta ajattelit, niin voit samantien unohtaa sen. Ei tipu eikä lirise fyrkkaa, vaikka kestäis kuinka kauan.Kaupan purkukin lähes utopistinen ajatus.Swappaus mahdollinen Nokia clubilaisille(Mulla ennätys vajaa 7 viikkoa huollossa maannut 9210n korjaaminen ja sitten swappaus). Ja mitenkä se nyt valmistajasta kiinni olisi,kuinka kauan huolto kestää. Se kestää tasan tarkkaan niin kauan, kun luuri kunnossa ja korjattu.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Aiheesta on jo olemassa Huoltoaika? niminen ketju, joten selkeyden vuoksi olisi parempi kirjoittaa samaan.

Itse olen kymmeniä puhelimia (SE ja Siemens) huollattanut eri syiden vuoksi, ja viime vuosina on viikko ollut pisin aika huollossa. Merkillä on siten väliä, että jos kapasitetti huolloissa on puutteellinen, tai varaosatoimitukset eivät suju, niin viiveitä tulee huolloille. Hyvitystä kyllä kannattaa aina pyytää jos yli 2 viikkoa kestää. Joskus sitä saa ja joskus ei. Vaihtoluurin nyt ainakin saa yleensä, mutta kuten sanottu eri merkkien kesken on käytännössä eroja.

4. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Omani oli kolme viikkoa, mutta voi olla paljon enemmänkin. Korvauksia ei todellakaan tuu, oma vika, ellei takuu..

Jaa tämä viestiketju