1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"Huippupuhelinta" etsimässä.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Jasp3rtti, 30/1/13.

1. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Okei, en keksinyt muuta nimeä otsikolle, dont care about that.

EDIT// Hinnalla ei ole väliä. Ei kiinnosta :DDD

Eli siis kyllä. Tein noin 5kk sitten melkein samanlaisen aiheen kun olin ostamassa uutta puhelinta. Noh, nyt on taas sen aika. En tosiaan koskaan osta puolen vuoden jälkeen uutta puhelinta, kestän aina vähintään sen vuoden. Viimeksi ostin Lumia 800:sen, rakastin sitä ensimmäiset 2 viikkoa, nyt vihaan sitä. Omistin puhelimen 5 päivää, sitten se tippui maahan ja näyttö meni rikki. Siitä lähtien olen kävellyt rikkinäisen puhelimen kanssa. Näytön korjauttaminen maksaa liikaa, en ala maksamaan sitä. Lumia 800:ssa petyin oikeastaan siihen, kuinka paljon kehittämistä WP:ssa on. Viimeksi sanoin että en aio enään ikinä koskea Androidin puhelimeen, nyt olen sellaista mahdollisesti ostamassa.

Tässä vaatimuksia puhelimeen:

1) Käytän päivässä todella paljon internettiä puhelimella. Puhelin suht. nopeilla yhteyksillä, isolla näytöllä yms.
    2) Haluan hienon muotoilun, valkoinen värivaihto tulee olla. En halua mitään rumaa muoviläpyskää, ainut mikä käy on Note 2 muoviläpysköistä.
    3) Akunkesto ei ole minulle ongelma. Enkä tarvitse huippuresoluutista näyttöä, vaikka ei siitä haittaakaan ole.
    4) Jos android, niin Android 4.0 tai uudempi.
    5) Hyvä kamera. Vähintään 8MP, saa olla enemmänkin.

Tunnen matkapuhelimet hyvin, tajuan nörttien "koodikieltä" eli ei tarvitse puhua minulle kuin tietämättömälle ikäihmiselle :pP Olkaa rohkeita ^^
    Thänk juu :)))

2. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Lumia 920, Note 2, Xperia V, Xperia Z, Nexus 4, iPhone 5

Onhan siinä vaihtoehtoja. Missä hintaluokassa pitää olla? Ja todellakin kannattaa olla mahdollisimman hyvä näyttö (suuri resoluutio ja oikea tekniikka) jos nettikäyttöä on paljon.

1 henkilö tykkää tästä
  3. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    En huomannut laittaa hintaa viestiin, nyt muokkasin. Eli hinnalla ei väliä :)

4. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1844
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Note 2 on oikea multimedia laite :)
    Sellainen sopisi varmaankin sinun käyttöösi oikein hyvin ;)

5. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Note 2.

/topic

6. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Noista kiinnostaa kaikki paitsi xperia v ja nexus 4. Kiitos siis viestistä :)

7. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Iteltä kanssa suosittelut note 2:sta. Netin käyttäminen mukavaa kookkaan näytön ansiosta ja kirjoittaminen sujuvaa. Akkukin jaksaa hyvin. Tuo uusi xperia z saattais kanss olla hyvä. Resoluutio jo silä tasolla että pitäs saada pienemmästäkin tekstistä selvää. Ei tää note mikään kovin rumakan harmaana ole :p

8. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Juu siis Xperia Z & Note 2 on tällä hetkellä 2 vaihtoehtoani. Xperiassa on parempi kamera kuin notessa, note on taas hiukan isompi ja siinä on s-pen. Xperia on veden kestävä ja siinä on hienompi muotoilu. Apua, nyt kaipaan lähinnä vertailua näiden kahden puhelimen välillä :DDD

9. almostpro

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Onhan noita
    Note 2 4G tai sit toi Xperia Z. Nopeet yhteydet, isot näytöt nettiselailua yms. varten. Kamerat ok kummassakin, akku kesti ainakin normi Note 2 pirun hyvin.

Edit. Ota xperia z kun kerran silmää miellyttää ja itse näkisin tuon IP57 luokituksen plussana.

10. erh4be

erh4be Superjäsen

Tykkäykset:
    2717
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    itse päätyisin noiden kahden väliltä noteen. :) näytön koko ratkaisee. :p

11. Skrapa

Skrapa

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 Gold, Sony Xperia M4 Aqua
    Ei se isompi aina ole parempi :)

Ellei sitten käytä töissä 2-luuria tms. (Riippuen toki töistä)

Asus Padfone 2 , siinä mun ehdotus.

12. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Noihin kritereihin ei mahdu kuin Note2 ja 4G mallilla lisää vauhtia. Note2 on kyllä paras mobiliilaite ikinä. Tähän ei kyllästy. Huippu nopee luuri huippu ominaisuuksilla. Ja Jelly beenin sulavuudella.

13. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Joo, Note 2 on huippulaite. Got it. Nää aiheen viestit jotenkin vaan toistaa itseään :DD Ei siinä mitään. Kuitenkin Xperia Z on paaljon miellyttävämmän näköinen, ja melkein samankokonen näyttö. Ei mulla kuitenkaan kauheen kiire puhelimen hankkimisessa ole, eli saatan tässä miettiä jonkin aikaa vielä. Xperia ulkonäöllään, kamerallaan ja vedenkestävydellään, note ominaisuuksistaan, kynästään ja suuresta koostaan. Note 2 näyttää niin perustylsältä, siksi tämä onkin niin vaikea vaihtoehto.

14. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1844
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Onko ominaisuudet vai ulkonö tärkeämpi?
    S Pen <3

15. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Viksuimman oloiste vaihtoehdot ovat: Sony Xperia Z tai Asus Padfone 2.

16. Howler88

Howler88 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    712
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Olen omistanut note2:n ja nyt padfone2 käytössä, voin suositella kumpaakin, note2 on kyl varmaan paras mobiililaite, mutta itsellä tuli tuo koko vastaan muutaman kuukauden käytön jälkeen. Pienillä käsillä ei kyllä ole mukava käyttää. Nyt padfone2:n kanssa löysin täydellisen yhdistelmän, 4,7" näyttö ei ole liian pieni satunnaiseen surffailuun liikenteessä ja jos tarvitsee isompaa näyttöä johonkin, niin ei muutakun luuri telakkaan ja menoksi.

17. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Note 2:sta olen nyt varmaan tässä hankkimassa. Toki täyskäännöksiä saattaa tapahtua, en osta puhelinta kuitenkaan vielä varmaan viikkoon. Padfone en tule kuitenkaan ostamaan sillä ostin 2kk sitten iPad minin, en tarvitse kahta tablettia. Ja ei, en pidä notea tablettina vaan ihan pelkästään puhelimena :DD

18. Jasp3rtti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Note 2 tuli hankittua, kiitos viesteistä :---DDD

Jaa tämä viestiketju