Huawei Watch GT Classic

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
120
Puhelinmalli
Samsung Note 9, Samsung Tab S4
Tulihan se päivitys. Piti Bon Jovin konserttiin mennä hakemaan se. Oli Jon sen verran alavireinen että kerkes räpeltää kellon kuntoon. Nyt on kello kyllä lähes tulkoon täydellinen.

krossi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
1303
Puhelinmalli
OP 6 + Gear S3 Frontier
Lauantaina latasin täyteen ja AOD päällä ja näyttö herää liikkeestä. Akkua jäljellä nyt 31%, joten abouttiarallaa viikon näyttää omassa käytös kestävän.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Tulihan se päivitys. Piti Bon Jovin konserttiin mennä hakemaan se. Oli Jon sen verran alavireinen että kerkes räpeltää kellon kuntoon. Nyt on kello kyllä lähes tulkoon täydellinen.
Vielä kun tulis mahdollisuus väsätä omia kellotauluja jollakin sovelluksella.

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
120
Puhelinmalli
Vielä kun tulis mahdollisuus väsätä omia kellotauluja jollakin sovelluksella.
No se. Vaikka ei itse väsäisi mutta joku viksu tekisi vähän järkevämpiä kuin nuo mitä on olemassa.

rtw1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
60
Minä kanssa kaipailisin tyylikästä digikellotaulua...

Vili-turtles

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
40
Puhelinmalli
Oneplus 6T
Mulla on nyt ko. kello ollut about kuukauden ja täytyy sanoa että tykkään todella paljon. Mulle just sopiva ominaisuuksiltaan ja ennen kaikkea todella tyylikäs nahkahihnalla.

Jos miinuksia aletaan kaivaan, niin kellotauluja saisi olla tyylikkäämpiä.

Sitten kyssäri! Saako ilmoituksen tulevasta puhelusta pois? Itse en ainakaan ole löytänyt semmoista kohtaa...

Superostaja

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
34   0   0
Reaktiopisteet
153
Puhelinmalli
S10+
Mulla on nyt ko. kello ollut about kuukauden ja täytyy sanoa että tykkään todella paljon. Mulle just sopiva ominaisuuksiltaan ja ennen kaikkea todella tyylikäs nahkahihnalla.

Jos miinuksia aletaan kaivaan, niin kellotauluja saisi olla tyylikkäämpiä.

Sitten kyssäri! Saako ilmoituksen tulevasta puhelusta pois? Itse en ainakaan ole löytänyt semmoista kohtaa...
Katsoitko jo ilmoitusasetuksista "puhelin" kohdan, et jos sen poistaa?

Vili-turtles

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
40
Puhelinmalli
Oneplus 6T
Eikö puhelimen Huawei Watch-asetusten ilmoitukset kohdassa pysty valitsemaan appeja, joiden hälyt tulevat kelloon?
Pystyy, mutta siellä ei ole puhelinta luettelossa ja vaikka ilmoitukset on kokonaan poistettu käytöstä, niin silti kello ilmoittaa tulevasta puhelusta.

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
120
Puhelinmalli
Nyt on tuon AOD päivityksen jälkeen muutaman kerran aamulla kello ollut väärässä ajassa eikä ole herättynyt. Nyt en tiedä johtuuko nimenomaan aod:stä vai jostain yhteys ongelmasta. Mutta luo epävarmuutta ja jos ongelma ei ratkea saa kello kyytiä. Jos ei pysty luottamaan niin aivan turha laite.

Top Bottom