1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei P9, Nexus 6P vai joku muu?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja TeamStuf, 14/4/16.

1. TeamStuf

TeamStuf

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Moi!

Tarvitsisin Nexus 5:n tilalle uutta luuria jotakuinkin 500-600e hintaluokassa. Nexus 6P tarjoaisi rakastamani puhtaan androidin, nopeat päivitykset ja helpon rootattavuuden. Puhelin on myös omaan silmään nätti ja iso amoled-näyttö on myös plussa. Miten P9 pärää 6P:tä vastaan? Puhelin on pienempi ja järkevällä resoluutiolla. Iso myyntipiste on Leican kamera, mutta itse en juuri kameroita käytä. Prossun pitäisi olla hyvä, mutta näyttiksen aika mopo P9:ssä, mutta toisaalta en juuri pelaile joten sillä ei pitäisi olla väliä. Pistin tuon P9:n viime viikonloppuna ennakkotilaukseen Huawei Watchin takia, mutta en ollut jostain syystä juurikaan tutustunut uusimpiin Nexus-laitteisiin, vaikka ne ovatkin lähellä sydäntä. Nyt kun olen tutustunut, niin olen kallistumassa 6P:n puolelle.

Löytyykö tähän hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja, jotka olisivat samalla viivalla kyseisten luurien kanssa? Xiaomi Mi5 houkuttelee, mutta Pro-version saatavuus on vielä pahasti kiven alla, ja kesällä maalla ollessa joutuisi tyytymään 3G-verkkoon. Muuten kyllä vaikuttaa loistavalta hintaluokassaan, joskin ottaisin mielelläni myös isomman näytön Mi5:een.

Mietteitä?

Jaa tämä viestiketju