1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei P8 vai Honor 7?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja quibble__, 22/1/16.

1. quibble__

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Kumpiko olisi parempi? Etunenässä tärkeimpänä ominaisuutena kamera(t). Tietysti samassa hintaluokassa olevaa android-puhelinta voi myös suositella. Tällä hetkellä puhelimena toimii Samsung Galaxy S4, jossa kamera(t) on mun mielestä suht surkeita.

2. elaias1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    jtn
    Ehdottaisin op2 muistin lisän takia ja siinä on käypä kamera

3. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    P8 on parempi kamera kuin honor 7. Jos sormenjälkilukija ei ole tärkeä niin onhan tuo p8 käypä. Itse tykkään myös p8 ulkonäöstä.

amu tykkää tästä.
  4. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1910
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    P8:ssa tosiaan parempi kamera kuin H7:ssa.

5. Peppilottasikuriina

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s 2 plus
    Täällähän olikin jo ketju tästä..oisko vielä jollain lisäkokemuksia?

6. PuMan

PuMan Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    49
    Puhelinmalli:
    S7e
    Euro mallin P8:ssa ei ole dual-simmiä, jos se on oleellinen. Minulle oli ainakin plussaa P8:n muotoilu, varsinkin sen ohuus. Lisäksi kamera on kyllä siinä hyvä.

7. Peppilottasikuriina

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s 2 plus
    ei oo sille ainakaan tarvetta..muistikortin paikka kun vaan löytyy. Joo tuon paremman kameran takia mietinkin p8..Muuten vissiin aika samoja ominaisuuksia noissa kahdessa.. honorissa vain se sormenjälkitunnistin ja tuo dual sim

8. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1910
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    ..ja suurempi akku. Mutta kuten jo aikaisemmin totesin, niin P8:n akulla pärjää myös hyvin.

9. Peppilottasikuriina

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s 2 plus
    Olin jo aiemmin päätynyt tuohon honor 7 Premium puhelimeen ja tilasinkin sen, mutta piti mennä ensiviikolle että tulee varastoon puhelimia lisää ja kuulin että tuo kamera tuos p8 parempi ni alko jo kääntyä sille puolelle että peruutan tilauksen..no olikin sitten tullut jo varastoon ja paketti lähtenyt mulle päin..
    oiskohan niillä kameroilla nii hirmusti eroo kuitenkaan ;) Tuli kyllä tänään suojakuoret honor 7 puhelimelle ja sitä kädessä pyörittelin niin tuntu kyllä ihan yli isolta tuohon Samsung galaxy S2 plus 4.3 tuuman näyttöön verrattuna..pituus ehkä nii haittaa mut tuo leveys ei oikeen käteen sopiva. Mut taitaa kyllä kaikki paremmat puhelimet olla nykyään kooltaankin isoja..En tiiä tottuiskohan tuohon jätti kokoon ja tyytyiskö siihen huonompaan kameraan ku viitsis lähetellä takasin..haastavaa tää uuden puhelimen osto :D

Jaa tämä viestiketju