1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei p8 lite vai zte blade s6?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Sgs66, 30/7/15.

1. Sgs66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4s
    Eli mulla on nyt ip4s ja pitäis vaihtaa isompaan näyttöön. Samsungit tai Lumiat ei oo mun mieleen, ja nää otsikossa mainitut kiinnostaa. Mut kumpi kannattaa ostaa? Katon aika paljon netflixiä kännykällä ja käytän paljon somea sekä otan kuvia. Kumpi sopis paremmin mulle? Saa toki sanoo jos tulee muitakii kännyköitä mieleen. :)

2. Lincoln Burrows

Lincoln Burrows

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    Motorola Moto G LTE 2014
    No mulla on ny ollu tää Motorola Moto G LTE, viimevuoden malli, saa 200€ Verkkokaupasta eikä mulla oo tullu vielä mitään ongelmaa vaikka raskaassa käytössä onkin. 720x1280 5" näyttö ja hyvä akunkesto.

3. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4438
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    Tohon vielä 50€ lisää niin saa kokeilla kolmannen sukupuolen versiota Moto G:stä, joka tulee Suomeen myyntiin varmaankin muutaman seuraavan viikon aikana. Parempi kamera, vedenpitävyys ja hiukan parempi akku on mun mielestä ton puolensadan arvoinen lisäys.

4. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    Itse jos käyttäisin 200e ni ottaisin varmaan p8 liten. 3vuoden takuu ja ilmainen näytönkorjaus oli ainaki yhdessä vaiheessa tolla vielä, en ole varma onko vielä voimassa? =)

5. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1907
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    On voimassa elokuun loppuun asti.

Jaa tämä viestiketju