Huawei P20 Pro lisävarusteet (kalvot, kuoret etc)

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2155
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Lastu | Luo uusi kuoresi täällä

Tuolta olen tilannut usempaannkin puhelimeen puisen suojakuoren, ja istuuvuus on jämäkkä, ei repsota mihinkään suuntaan, voi valita omia kuvia kuoreen tai kaiverruksia ja puulaatuja näkyy olevan aikamonta sorttia.
Ja mikä parasta, puhelimesta ei tule halkoa noilla kuorilla, se on puhelimenkokoinen noillakin kuorilla.

mustis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Samsung Galaxy A3 2016, Elisa
mikäs tori oli kyseessä
Joulumarkkinat Berliinissä. Sain myyjään yhteyden, nettikauppaa ei vielä ole, mutta whatsapp-numero löytyy jos joku haluaa tilata.

Logan

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Olen selaillut tätä keskustelua läpi, mutta en ole oikein tullut mihinkään päätelmään. P20 pro on siis ajatuksissa hankkia, mutta tarttisi ensin saada kätösiin hyvä iskuilta suojaava kuori sekä suojakalvo näyttöön. Te, joilla on jo kokemusta muutamasta kombosta, niin voisitteko vinkkailla, mikä on teidän mielestänne hyvä yhdistelmä näistä itse testaamistanne?
Ite olen alusta asti käyttänyt tätä Mo-Fin kangaspäällysteistä ja olen ollut todella tyytyväinen. Löytyy myös sisäänrakennettu metallilevy johon ottaa hyvin automagneettiteline kiinni. Suojaa kamera hyvin ja reuna on täysin tasainen etupuolelta panssarilasiasennuksen jälkeen.

Liitteet

Tepuna

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
81
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Onko jollain tuo pinkki smart cover? Tilasin sellaisen kevääksi. Kuvissa väri vaihtelee persikan, nuden, vaaleanpunaisen sävyistä ties mihin. Joissakin kuvissa reunat ruskeat tai ruusukultaiset...toimitus ma. Mitä vaaleampi, sen parempi olisi. Kunnon kuvaa ei oikein löydy.

-harri-

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
21
Puhelinmalli
P20 Pro
On muuten tuo huawein tummansininen kuori (www.luurinetti.fi/huawei-p20-silicone-cover-blue) aivan älyttömän tyylikäs ja jämäkkä, pitoa tosin "liikaa" kun ei aina meinaa edes housun taskusta saada pois :D
Itse en jostain syystä tykännyt yhtään. Liian tahmea omaan makuun eikä suojaavuuskaan ollut parhaasta päästö. Onneksi sain pienellä tappiolla myytyä eteenpäin.
Tällä hetkellä käytössä Spigenin kuori (Spigen Rugged Armor Huawei P20 Pro Suojakotelo - Matta Musta) olen tyytyväinen.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2155
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Onko jollakin kokemusta tästä kuoresta
Holdit 2in1 Huawei Mate 20 Pro Kuoret Lompakko + Takakuori
mahtaako olla niin paksu kun tiiliskivi.
Pitäisi löytää sellainen kuori jossa olisi 3 mieluusti 4 pystyasentoon menevää korttipaikkaa ja sellainen joka EI taivu se takaosa.
Pitäisi saada ajokortti, henkilökortti, pankkikortti ja bonarikortti koteloon mahtumaaan. pankki ja bonuskortti kaikenvaralta jos nuo mobilimaksu systeemit ei toimisi maksutaphtumassa.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
568
Onko jollakin kokemusta tästä kuoresta
Holdit 2in1 Huawei Mate 20 Pro Kuoret Lompakko + Takakuori
mahtaako olla niin paksu kun tiiliskivi.
Pitäisi löytää sellainen kuori jossa olisi 3 mieluusti 4 pystyasentoon menevää korttipaikkaa ja sellainen joka EI taivu se takaosa.
Pitäisi saada ajokortti, henkilökortti, pankkikortti ja bonarikortti koteloon mahtumaaan. pankki ja bonuskortti kaikenvaralta jos nuo mobilimaksu systeemit ei toimisi maksutaphtumassa.
Tuliko oikeaan paikkaan. Tämä kun on P20 Pro keskustelu ja tuota kuorta ei näytä olevan tähän puhelimeen. Toki, jollain tämä voi olla muualta ostettuna.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2155
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Tuliko oikeaan paikkaan. Tämä kun on P20 Pro keskustelu ja tuota kuorta ei näytä olevan tähän puhelimeen. Toki, jollain tämä voi olla muualta ostettuna.
Ei taida olla Mate 20 Pro:lle omaa lisävarusteet/kuoret osioo, en ainakaan ole löytänyt.

TBox

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Mikä olisi hyvä läpinäkyvä suojakuori, joka ei heti mene nuhjuiseksi/kellertäväksi?

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
1391
Puhelinmalli
HMagic 2, HWP30 Pro, H9X Pro, H20 Pro

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2155
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Mikä olisi hyvä läpinäkyvä suojakuori, joka ei heti mene nuhjuiseksi/kellertäväksi?
Aliexpres myy sellaista suojakuorta joka on mangneettikiinnitys, takaosa on karkaistua lasia, minullakin on joutavana sellainen.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
568
Mulla käytössä spigenin läpinäkyvä

Katso liite 84692
Yritin etsiä mutta en löytänyt. Onko tämä nyt kommentti tuolle P30PROlle vai keskustelun P20PROlle? Jos tämäkin keskustelu sekoitetaan niin laittakaa niitä puhelin malleja jotta tietää mistä keskustellaan. Mun puolesta voidaan sekottaa jos halutaan, mutta se puhelin malli mukaan.

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
1391
Puhelinmalli
HMagic 2, HWP30 Pro, H9X Pro, H20 Pro
Yritin etsiä mutta en löytänyt. Onko tämä nyt kommentti tuolle P30PROlle vai keskustelun P20PROlle? Jos tämäkin keskustelu sekoitetaan niin laittakaa niitä puhelin malleja jotta tietää mistä keskustellaan. Mun puolesta voidaan sekottaa jos halutaan, mutta se puhelin malli mukaan.
P20, kuva vain esimerkiksi, mulla oli tuo myös P20 pro'ssa.

TBox

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Top Bottom