1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei Nexus 6P

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja Luurinetti, 18/11/15.

1. Luurinetti Moderaattori

Tykkäykset:
    79
    Laitetta muutama kappale Silver-värisenä vielä saatavilla. Kahdelle seuraavalle tilaajalle kuulokkeet ja

suojakuori kaupan päälle ( Huawein alkuperäiset tietty ) :)

nexus.PNG

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6622
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    mites muut muistikoot?

3. Luurinetti Moderaattori

Tykkäykset:
    79
    64 ensi viikolla 128 ensi vuonna :(

4. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Onko tähän kalvoa jos tartun tarjoukseen ;) miten nuo harmaat, edelleen ensi viikolla?

5. Luurinetti Moderaattori

Tykkäykset:
    79
    Copteria on tilattu, mutta ei vielä varastossa, muuta ei vielä valitettavasti ole ollut tarjolla :( Harmaata juu, ensi viikolla luvassa :)

6. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    No pöh... Ois pitäny näköjään myöhemmin tilata eikä ekojen joukossa nii ois saanu vähän muutakin extraa kuin erillään ostetun USB-piuhan joka ei mene ees reikään sisään :(

Millon Copteria olisi tulossa? Ja onko siis Exoglassia eikä sitä kumi-limakalvoa?

Viimeksi muokattu: 18/11/15
  7. Luurinetti Moderaattori

Tykkäykset:
    79
    Copteria on maahantuojan "arvion" mukaan tulossa parin viikon päästä. Exoglassia ei ollut vielä tarjolla, vaan ihan normi-kalvoa.

8. Luurinetti Moderaattori

Tykkäykset:
    79
    Myös harmaa 32 GB varastossa ;)

9. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Sainkin Luurinetiltä vastauksen et olivat testanneet maahantuojan kanssa kaapelin toimivuuden 5X:n ja 6P:n kanssa ja oli wörkkiny eli mä sain vaan maanantai-kappaleen.. :p Tää mun huono tuuri sen kuin jatkuu, luuri tosin ehjä :p Ja Luurinetti ystävällisesti kuitenkin hyvitti mulle kaapelin hinnan ja puhelin joka tapauksessa tuli samana iltana vielä vaikka olin vähän ennen klo 15 tilannut (ennen klo 12 jätetyt tilaukset luvataan laittaa matkaan samana päivänä) eli pelkkää plussaa taas.

Päätin nyt näin julkisen palautteen vielä laittaa kun palvelu yhä pelaa paremmin kuin muissa liikkeissä ;)

Infra, maveric, akselic ja 1 muu henkilö tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju