Myyty Huawei Nexus 6P hopea+tarvikkeita, Turku

Tila
Ei auki vastauksille.

zige

Bannattu tunnus
Palaute - 97.6%
121   3   0
Reaktiopisteet
1455
Puhelinmalli
Jaa'a
Takuu
17.11.2017 saakka
Kuitti
Juu
SIM-lukittu
Ei
Väri
Hopea/silver
Tallennustila
32
Kunto
Moitteeton
Vaihto
Huawei Mate 8, LG G5, LG V10
Hintapyyntö
470e
Sijainti
Turku
Toimitustavat
Nouto tai Smartpost
Alkuperäinen paketti tarvikkeineen mukaan. Näytössä ollut lasikalvo alusta lähtien, viimeksi vaihdettu viikko sitten. Takaosa puhelimesta peitetty Dbrandin skineillä, saa toki helposti irti jossei niistä tykkää.

Lisäksi ylimääräisinä tarvikkeina Choetechin USB C-laturi, 2-metrinen USB C-C kaapeli, 1 metrinen Orzlyn oranssi A-C kaapeli ja kasa suojakuoria:

- Googlen "adopted case": Schutzhülle für Nexus 6P – elegant – ADOPTED – Schutzhüllen für Nexus – Google Store
- Merkittömiä TPU-suojia: musta, sininen ja vihreä

Viimeksi muokattu:

kartami

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
48   0   0
Reaktiopisteet
2061
Puhelinmalli
iPhone Xs
Mites 450€ ja nouto tänään Turusta? Onko tuo täysin stock:na tällä hetkellä? Minkälainen skini takana?

zige

Bannattu tunnus
Palaute - 97.6%
121   3   0
Reaktiopisteet
1455
Puhelinmalli
Jaa'a
Mites 450€ ja nouto tänään Turusta? Onko tuo täysin stock:na tällä hetkellä? Minkälainen skini takana?
Kyllähän se mulla passais. Customilla tällä hetkellä, mut Nexuthan saa helposti stockiksi parissa minuutissa ja takuukin säilyy joka tapauksessa. Se näissä parasta on!

Ainoo ongelma et laturi on ananaksella ku on niin laiska ettei jaksa sitä mulle tuoda takas. Yritän sen saada sulle tänään myös :)

Screenshot_20160302-082129.png Ton näköset skinit.

kartami

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
48   0   0
Reaktiopisteet
2061
Puhelinmalli
iPhone Xs
Kyllähän se mulla passais. Customilla tällä hetkellä, mut Nexuthan saa helposti stockiksi parissa minuutissa ja takuukin säilyy joka tapauksessa. Se näissä parasta on!

Ainoo ongelma et laturi on ananaksella ku on niin laiska ettei jaksa sitä mulle tuoda takas. Yritän sen saada sulle tänään myös :)

Katso liite 34935 Ton näköset skinit.
Mahtavaa. Jatketaan YV mutta lyödään kaupat näillä puheilla lukkoon. Kunhan joku USB kaapeli löytyy niin pärjään alkuun -> Ei toistaiseksi ole noita usb-c kaapeleita nurkissa ;)

Tila
Ei auki vastauksille.
Top Bottom