Joo, sehän oli kai jo tiedossa että tekee nyt samaan tyyliin ku Samppa.Onpas kopioit...lainattu Foldin muoto tuohon uuteen. Ilmeisesti iso näyttö siirtynyt sisäpuolelle.Ehkä kestää siellä paremmin.
Googlen puute on kyllä itselle aika iso este.
Kai tuota voisi koittaa saada mutta hankalaksi menee saatavuuden vuoksi ja sitten ne trokarit jotka nostas jo ennestään hintaa ylös. Veikkaan että ei 3K riitäKyllähän tuo varmasti on taas tykkipeli, mutta ilman Googlea en lähtisi kyllä maksamaan koska työkäyttö osittain... Parempi että Huaweikin käänsi näytön nyt katkeamaan oikeinpäin
Koekäyttöön kyllä voin ottaa jos joku yrityksen edustaja lukee![]()
Minä myös, vaikka rasitustestiin maatilaympäristöön.Kyllähän tuo varmasti on taas tykkipeli, mutta ilman Googlea en lähtisi kyllä maksamaan koska työkäyttö osittain... Parempi että Huaweikin käänsi näytön nyt katkeamaan oikeinpäin
Koekäyttöön kyllä voin ottaa jos joku yrityksen edustaja lukee![]()
Sitä minäkin pelkään, siksi voiski kokeilla tuota verkkiksen outletin XSsää, ihan huvin vuoksi.Kai tuota voisi koittaa saada mutta hankalaksi menee saatavuuden vuoksi ja sitten ne trokarit jotka nostas jo ennestään hintaa ylös. Veikkaan että ei 3K riitä![]()
Ja ekaan lantakasaan dippausMinä myös, vaikka rasitustestiin maatilaympäristöön.![]()
Miten on säilynyt käytössä?kiinnostava luuri,xs ollu kohta vuoden käytössä ja googlen puuttuminen ei kyllä oo vaikuttanu mun käytössä mitään...
mielenkiinnolla odotan milloin voi kaupasta hakea
Hyvin se sulla kestää, tilaa nyt vaan sieltä outletista se niin pääset tuskistasiMiten on säilynyt käytössä?
Muutaman kalvon vaihtanu näyttöön,originaalit suojakuoret + kiinan kopiot ei kestäny ku muutaman kk ku meni poikki siitä asti ollu ilman suojausta.Miten on säilynyt käytössä?
Mulla tulee puoli vuotta täyteen Xs'n kanssa vaikka ei aina olekkaan ollut käytössä.kiinnostava luuri,xs ollu kohta vuoden käytössä ja googlen puuttuminen ei kyllä oo vaikuttanu mun käytössä mitään...
mielenkiinnolla odotan milloin voi kaupasta hakea