Huawei Mate 20 X kokemuksia

amu

中国皇帝
Palaute - 100%
23   0   0
Reaktiopisteet
3038
Puhelinmalli
许多不同的和经常变化的
Oliko Mate 20 X käyttäjillä toimineet NFC-maksut (matkakortit, tms) ja sitten suomalaiset pankkisovellukset (OP, Siirto, Nordea, MobilePay, jne)?
Hyvin on toiminut.

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Tää alkoi varovasti kiinnostella. Tuleeko tän Mate 20 X:n mukana jotain pakkoasennettua softatauhkaa? Voipiko esiasennetut apit poistella roottailematta?

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
381
Puhelinmalli
Mate 20 Pro
Tää alkoi varovasti kiinnostella. Tuleeko tän Mate 20 X:n mukana jotain pakkoasennettua softatauhkaa? Voipiko esiasennetut apit poistella roottailematta?
En tiedä mitä esiasennettuja sieltä pitäs poistaa. Itse poistin ainoastaan facebookin. Loput on googlen tai huawein omia eikä niitä oikeastaan turhia ole.

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
En tiedä mitä esiasennettuja sieltä pitäs poistaa. Itse poistin ainoastaan facebookin. Loput on googlen tai huawein omia eikä niitä oikeastaan turhia ole.
No juurikin facebook ja kaikki missä lukee microsoft. Mulla oli joskus Sampan puhelin jossa oli tätä tauhkaa asennettuna. Kiva oli pakkopäivitellä niitä joka toinen päivä ulkomailla hitaiden ja kalliiden yhteyksien varassa. 🙁

amu

中国皇帝
Palaute - 100%
23   0   0
Reaktiopisteet
3038
Puhelinmalli
许多不同的和经常变化的
No juurikin facebook ja kaikki missä lukee microsoft. Mulla oli joskus Sampan puhelin jossa oli tätä tauhkaa asennettuna. Kiva oli pakkopäivitellä niitä joka toinen päivä ulkomailla hitaiden ja kalliiden yhteyksien varassa. 🙁
Muistaakseni Facebook oli ainoa esiasennettu. Esim. Microsoftin sovelluksia ei ollut esiasennettuina.

jupe69

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
46   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
20x-large + Gello GT
Ei oo Microsoftia.

Tää jostain syystä vaan tuntuu erikoiselta joka kerta kun käteen ottaa, ei oo silmän tihrustamista kun teksti reilun kokoista. Varmaan tuo isouden viehätys, loppuukohan se koskaan?

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Applen uusi Iphone-päivitys innosti minut tutkimaan mitä android-puolella on tapahtunut parin viime vuoden mittaan. Olen siis ihan pihalla androidista. Mitä nyt olen eilen/tänään Samsungin ja Huawein lippulaivojen ketjuja lukenut, varmistui että Samsungia on turha katsella juurikin siksi, että siellä on pultattu tehtaalla softaa kännyihin. Ei kiitos.

Huawei P30 Pro tai P20 kiinnostelee, ja nyt siis tää Mate 20 X ilman 5G:tä. Mulla olisi isommalle akulle käyttöä enemmän kuin 5G:lle. Harmi kun yksi sellainen käytetty näytti menneen juuri lauantaina kaupaksi. 🙁

Mites tän Mate 20X:n päivitykset? Onkos tälle paukkunut bannia googlesta tai onko tulollaan?

FalcoLB

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
415
Puhelinmalli
¯\_(ツ)_/¯
Huawei P30 Pro tai P20 kiinnostelee, ja nyt siis tää Mate 20 X ilman 5G:tä. Mulla olisi isommalle akulle käyttöä enemmän kuin 5G:lle. Harmi kun yksi sellainen käytetty näytti menneen juuri lauantaina kaupaksi. 🙁

Mites tän Mate 20X:n päivitykset? Onkos tälle paukkunut bannia googlesta tai onko tulollaan?
Amazon UK:ssa kohtuu hintaan Mate 20 X -bundle, jossa mukana flippisuojakuori sekä M-pen. Käsittääkseni tuohon luvattu Android-päivitykset normaalisti puhelimen elinkaaren ajan.

AlpinaD10

Goldmember
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
2019
Puhelinmalli
S10+
Samsungia on turha katsella juurikin siksi, että siellä on pultattu tehtaalla softaa kännyihin. Ei kiitos.
Tähän pieni huomio, että myös Huawei "pulttaa" tehtaalla omia appejaan kiinni puhelimiin, joten se ei sinänsä ole syy valita Huawei ennemmin kuin Samsung.

Kannattaa valintakriteerit osittaa johonkin muuhun ominaisuuteen.;)

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Loin tilin sinne ja menin katsomaan, täyttelin osoitteet ja kaikki. Nyt pitäisi päättää painanko tilausnappia.

609,67€ näyttäisi olevan/tulevan kaikkenansa hinnaksi. Onk' toi hyvä?

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Tähän pieni huomio, että myös Huawei "pulttaa" tehtaalla omia appejaan kiinni puhelimiin, joten se ei sinänsä ole syy valita Huawei ennemmin kuin Samsung.

Kannattaa valintakriteerit osittaa johonkin muuhun ominaisuuteen.;)
Mulla on problemaattinen suhde etenkin noihin kahteen em. yritykseen. Se ongelma on toki mun korvien välissä, ja kun siihen yhdistää taannoisen samsung-experiencen, niin se on ei kiitos sampalle. :)

FalcoLB

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
415
Puhelinmalli
¯\_(ツ)_/¯
Loin tilin sinne ja menin katsomaan, täyttelin osoitteet ja kaikki. Nyt pitäisi päättää painanko tilausnappia.

609,67€ näyttäisi olevan/tulevan kaikkenansa hinnaksi. Onk' toi hyvä?
En usko että juuri nyt uutena löydät global-versiota halvemmalla mistään. Postit 50€? Expedited delivery -vaihtoehto vissiin valittuna?

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
En usko että juuri nyt uutena löydät global-versiota halvemmalla mistään. Postit 50€? Expedited delivery -vaihtoehto vissiin valittuna?
Täh? Ei ole tollaisia posteja valittuna. Mitäs mää tein väärin? En ole Amazonista tilaillut kun kerran jotain.

Maksun otin euroina ja mastercardilla ja tavallinen toimitus. Standard delivery 7.78 puntaa.

Kandeeko tohon gift-valintaan laittaa rasti?

Juuei, olisivat vissiin ottaneet valuutan vaihdosta vähän komissiota. Puntina antaa 524.44 hinnaksi.

Viimeksi muokattu:

FalcoLB

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
415
Puhelinmalli
¯\_(ツ)_/¯
Täh? Ei ole tollaisia posteja valittuna. Mitäs mää tein väärin? En ole Amazonista tilaillut kun kerran jotain.

Maksun otin euroina ja mastercardilla ja tavallinen toimitus. Kandeeko tohon gift-valintaan laittaa rasti?
Ihan oikein teit, muuntaa vaan näköjään hinnan korkeammaksi ostoskorissa, olisko Suomen ALV syyllinen:

IMG_20190912_121119.jpg

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Tilaus läksi. Olen vähän sellainen jahkaaja, että paree laittaa nyt vaan tilaus liikkeelle kuin alkaa suunnitella enempää.

Kiitoksia henkisestä kädestä pitämisestä :)

edit minuuttia myöhemmin: Mitä mää meninkään tekemään?! Tilasin android-puhelimen! Minä! Omenahomo! :p

Yariforsale

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
72   0   0
Reaktiopisteet
833
Tilaus läksi. Olen vähän sellainen jahkaaja, että paree laittaa nyt vaan tilaus liikkeelle kuin alkaa suunnitella enempää.

Kiitoksia henkisestä kädestä pitämisestä :)

edit minuuttia myöhemmin: Mitä mää meninkään tekemään?! Tilasin android-puhelimen! Minä! Omenahomo! :p
Elämäsi suurimpia virheitä 🧐

emmel

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
Iphone X ja AW4
Elämäsi suurimpia virheitä 🧐
Voi olla, mutta ainahan pääsen takaisin Applen ihanaan kultaiseen häkkiin. :)

Tää sama muuten tapahtui silloin, kun Apple esitteli Iphone 8:t. Katselin demot, nukahdin melkein seisaalleni, ja menin ostamaan Samsung Galaxy 7:n.

No huonostihan se sitten päättyi. Ostin vähän myöhemmin Iphone X:n ja sillä on menty jo pari vuotta. Mutta toistan siis taas samaa kaavaa Applen Keynoten jälkeen. Routa porsaat kotiin ajaa. Vai oliko se taksi? :) En ikinä muista

jsalmika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
385
Puhelinmalli
Honor
Just otin käyttöön uuden Huawei-konsernin luurin enkä laittanut ruksia yhteenkään kohtaan kun se kyseli mitä asennuspaketin mukana tulevia kivoja pelejä tms. asennetaan - ja oletuksena ei suinkaan ollut se että kaikki hilavitkuttimet asennetaan vaan ettei asenneta mitään. Kun kuitenkin käytit sanaa huomio niin sulla taitaa olla kuitenkin olla omaakin kokemusta (?) siitä että ettei näin ole, joten kertoisitko vähän tarkemmin.

jsalmika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
385
Puhelinmalli
Honor
Ostin vähän myöhemmin Iphone X:n ja sillä on menty jo pari vuotta. Mutta toistan siis taas samaa kaavaa Applen Keynoten jälkeen. Routa porsaat kotiin ajaa. Vai oliko se taksi? :) En ikinä muista
Se menee niin että Cupertinon suuntaan mennään limusiinikyydillä ja takaisin Chaplin-kävelytyylillä nyssäkkä olalla.

AlpinaD10

Goldmember
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
2019
Puhelinmalli
S10+
Just otin käyttöön uuden Huawei-konsernin luurin enkä laittanut ruksia yhteenkään kohtaan kun se kyseli mitä asennuspaketin mukana tulevia kivoja pelejä tms. asennetaan - ja oletuksena ei suinkaan ollut se että kaikki hilavitkuttimet asennetaan vaan ettei asenneta mitään. Kun kuitenkin käytit sanaa huomio niin sulla taitaa olla kuitenkin olla omaakin kokemusta (?) siitä että ettei näin ole, joten kertoisitko vähän tarkemmin.
On kokemusta Huaweista ja Samsungista, mutta tosiaan hyvä pointti -> Nykyään käyttöönottaessa mahdollista raksia pois ne sovellukset mitä ei tarvitse.

En karsasta kumpaakaan merkkiä, sanoin vaan ettei tuon perusteella kannata valintaa tehdä. ;)

Top Bottom