Huawei Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X ja Mate 20 X 5G

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1613
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Onko niin että tossa kympissä ei voi käyttää muuta käynnistysohjelmaa (launcher vai mikä se oli) ku huawein omaa?
Kiinan mallit ja ollut näin jo EMUI 8 alkaen, joten mikään ei sen suhteen muutu.

Toppe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
5
Mitenkäs tuo puhelujen tallennus menee, eli piti joku ohjelma tms asentaa ennen kuin asentaa tuon emui kympin, jotta puheluntallennus "ominaisuus" säilyy edelleen. Glogal mate 20 x kyseessä.

marabou

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Näin melko uutena huawei (emui) käyttäjänä on alkanu mietityttään et miten akku asetuksissa nämä sovelluksen käynnistykset kannattaa olla? Hallitse automaattisesti vai manuaalisesti? Itellä esim just face, insta, snäppi ei tarvii pyöriä taustalla enkä halua saada ilmotuksia niistä eli miten asetus kannattaa säätää ettei kuluttais akkua hirveesti?

Jerhel

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
106
Puhelinmalli
Mate 10 pro
Näin melko uutena huawei (emui) käyttäjänä on alkanu mietityttään et miten akku asetuksissa nämä sovelluksen käynnistykset kannattaa olla? Hallitse automaattisesti vai manuaalisesti? Itellä esim just face, insta, snäppi ei tarvii pyöriä taustalla enkä halua saada ilmotuksia niistä eli miten asetus kannattaa säätää ettei kuluttais akkua hirveesti?
Meet asetuksista sovellukset ja etit sovelluksen, josta sitten asetat oikean asetuksen itsellesi sopivaksi, muistelisin näin

marabou

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Meet asetuksista sovellukset ja etit sovelluksen, josta sitten asetat oikean asetuksen itsellesi sopivaksi, muistelisin näin
Eikun tarkoitin siis sitä kun menee Asetukset->Akku->Sovelluksen käynnistys ja siellä on hallitse kaikkia automaattisesti päällä oletuksena. Jos esim haluan että face, insta, snäppi yms kuluttaisi mahdollisimman vähän akkua, onko parempi hallita automaattisesti vai manuaalisesti?

Glemi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
131
Puhelinmalli
OP7T Pro
Eikun tarkoitin siis sitä kun menee Asetukset->Akku->Sovelluksen käynnistys ja siellä on hallitse kaikkia automaattisesti päällä oletuksena. Jos esim haluan että face, insta, snäppi yms kuluttaisi mahdollisimman vähän akkua, onko parempi hallita automaattisesti vai manuaalisesti?
Hallitse manuaalisti ja sit kaikki 3 täppää sen jälkeen valittuna. Noin niitä paria sovellusta ainakin itse pitänyt jos ongelmia ilmotusten yms kanssa.

Edit. Jaa katos, jos haluatkin niiden sovellusten akkua säästävän niin sitten varmaan kaikki täpät pois päältä :D

marabou

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Hallitse manuaalisti ja sit kaikki 3 täppää sen jälkeen valittuna. Noin niitä paria sovellusta ainakin itse pitänyt jos ongelmia ilmotusten yms kanssa.

Edit. Jaa katos, jos haluatkin niiden sovellusten akkua säästävän niin sitten varmaan kaikki täpät pois päältä :D
Joo siis näin määkin aattelin mut sit toi hämää ku siel sanotaan et kun hallitse automaattisesti on käytössä ni joidenkin sovellusten käynnistäminen estetään virran säästämiseks ?

marabou

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Mulla soittoääni suht hiljasella mut oon huomannu et ku luuri esim taskussa tai kassissa ni soi paljon kovempaa ottaessani sen käteen. Onks tää joku huawein ominaisuus et kovenee äänet taskussa ja saako sitä muutettua jotenki? En ainaka äkkiseltään löytäny asetusta mistään.

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1613
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Mulla soittoääni suht hiljasella mut oon huomannu et ku luuri esim taskussa tai kassissa ni soi paljon kovempaa ottaessani sen käteen. Onks tää joku huawein ominaisuus et kovenee äänet taskussa ja saako sitä muutettua jotenki? En ainaka äkkiseltään löytäny asetusta mistään.
Lukittu asetus, ei minun tietääkseni ole muutettavissa.
Voi toki mykistää puhelimen ennen kuin sen nostaa taskusta/kassista pois painamalla - volume painiketta.🤔

TJ74

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
Note10,Mate20X5G,Oneplus7T,Xperia1
Vihdoinkin EMUI10 Mate 20X 5G:lle!

Jerhel

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
106
Puhelinmalli
Mate 10 pro
Saako tuplasimmin (sen 2 paikalla olevan) ajastettua milloin se on päällä

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Kuinka uusi tietoturvapäivitys muilla on Huawei Mate 20 Pro LYA-L29:ssä? Itsellä 1 joulukuuta 2019, vaikka Huawein sivuilla luvataan että tuli joka kuukausi uusi...

marabou

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Kuinka uusi tietoturvapäivitys muilla on Huawei Mate 20 Pro LYA-L29:ssä? Itsellä 1 joulukuuta 2019, vaikka Huawein sivuilla luvataan että tuli joka kuukausi uusi...
Sama mullakin

Top Bottom