Ostettu Huawei Mate 10 pro/Nova/Honor Play/OP6/Xiaomi

Tila
Ei auki vastauksille.
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
iPhone 7
Kuten otsikko antaa varmasti ymmärtää, niin hakusessa olisi suht edullinen android-puhelin pelaamiseen, unohtamatta hyvää kuvanlaatua jne. Oma omppu seiska menossa akunvaihtoon, eikä sillä muutenkaan pelaaminen mitään hauskinta puuhaa ole. Kakkosluuriksi siis android nyt, mutta ei ole Nexus 6P:n jälkeen seurattua tullut tarpeeksi markkinoita etää tarpeeksi tietäisin.
Pelaaminen (ei kovin raskasta), kuvaaminen, musiikki, netti syö eniten akkua, ja toki omat muokkaukset mahdollistava/salliva kun luuri vielä olisi niin hyvä olisi.
Huawei Nova, Honor Play, huawei Mate 10 pro, Xiaomi Mi Mix 2S nyt ainakin harkittavia, muista tietää paremmin sitten varmastikin te, jotka androidia enemmän käytätte ja pelailettekin.

Olen Joensuun seudulla, joten noutona aina parempi ja tulossa myöskin Helsinkiin ensi viikolla, joten sielläkin onnistuu. Saisi nähdä puhelimen ensin ja maksukin sujuisi helpommin.

Tarjouksia saa heittää yv:llä, spostiin soteka(a)gmail.com, tai puhelimeen viestillä, 0neljä5 yksi25 2neljä kaksi5.

Ja hinta tosiaan edullinen, joidenkin mielestä naurettavan halpa jopa, mutta näillä nyt mennään tällä hetkellä, eli

Max. 170€
Joustaa saattaa voida tapauskohtaisesti. Eli kannattaa tarjota.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
iPhone 7
Saisiko tuosta ihan sähköpostiin asti enemmän kuvaa, ihan vaikka kädessä pitäen että itse näkisin miten suuresta halosta loppujen lopuksi on kyse? :confused: tuo tuumakoko kuulostaa aika hurjalta näin itselle ja enemmän tuo mi mix olisi sellainen mitä hakisin jos löytäisin edullisesti. En siis ole nähnyt kumpaakaan itse muualla kuin näin netissä.

Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
iPhone 7
Omaan käteen tuo olisi jo ihan mielettömän kokoinen luuri. Taidan suosiolla jättää väliin tällä kertaa, mutta kiitos kuitenkin tarjouksesta ja havainnollistavasta kuvasta! :)

Tila
Ei auki vastauksille.
Top Bottom