1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei E230 päivitys

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Anestic, 28/7/09.

1. Anestic

Tykkäykset:
    0
    Moips!

Hainpas minäkin tuon modeemin ja hyvinhän tuo periaatteessa toimii. Mutta Mobile partnerin päivitys tai korvaaminen kyselytyttää.

Kun löysin ohjelmia sivulta http://www.huawei.com/mobileweb/en/doc/list.do?type=-1&id=5841 lataus ei avaudu ohjelmana enkä asennusohjeita löydä mistään.

Eli häh?? Miten asennan koneelle esim. tuon ensimmäisen??

Vehkeelle en firmistä ole edes löytänyt.

Ja laittakaahan omia kokemuksia myös:D

2. K@rtsa Vieras

Itse aukaisin se tiedoston WinRAR.illa-> tupla klikkaus (winrar aukeaa) ja sitten Extract->valitse mihin se puretaan. Sinne mihin sen purit, siellä pitäisi nyt olla se .exe tiedosto minkä lataat mokkulan softaksi.

Itse firmware en löytänyt

3. Anestic

Tykkäykset:
    0
    Hämäsivät. Piti itse määrittää rariksi että aukes. Kiitoksia:D

4. rebe^

rebe^

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G2
    Asiasta aasiin: onko muilla Huawei E230:n käyttäjillä sellaista ongelmaa että jos lataa about täydellä kaistalla pitempiä aikoja (esim. 20-60 min.) niin mokkula katkaisee yhteyden jossain välissä? Tällaista tekee nimittäin minun E230:n..

5. K@rtsa Vieras

Itse en ole tällaisia katkoksia huomannut ollenkaan, kaikki on toiminut todella mallikaasti. Tekeekö sulla aina tuota? jos verkossa ollut jotain häikkää tai sitten jos operaatorilla on joku aika katkaisu jos vaikka esim waretat tavaraa pitkiä aikoja.

Jaa tämä viestiketju