1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Huawei Ascend P6 vs. muut n. 250€ puhelimet

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Miikkiss, 4/1/14.

1. Miikkiss

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Ascend P6
    Morjensta! Nyt olis älypuhelinammattilaisille semmoinen pieni kysymys, että onko Huawei Ascend P6 hintansa väärti vekotin? Gigantista sais ens viikolla tarjouksesta 249€:llä kyseisen kapulan. Entäpä kilpailijat tälle vekottimelle? Mitä muita puhelimia suosittelisitte n. 250€ hintaluokassa? Tällä hetkellä omistan halppis lumian ja nyt kun on tullut puhelimella muutakin tehtyä kuin soiteltua, niin hajoo kasetti tämän romun kanssa niin vois uuden vähä tehokkaamman puhelimen hommata :)

2. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Kyllä P6 on tyylikäs ja todella litteä puhelin ja tuolla hintaa hyvä ostos mutta tuskin paljon Lumian 520 ja 620 malleja nopeampi

3. N9N9

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G2
    On todellakin hintansa väärti laitos. Itellä ollu käytössä muutaman kuukauden eikä ole kyllä huonoa sanottavaa. Näyttö ja akunkesto ulkonäön lisäksi parhaita asioita ko luurissa, hinta-laatu kyllä kohdallaan.
    Ja P6 todellakin hakkaa nopeudessa edellisen mainitsemat lumiat, löytyy henk. koht. kokemusta eikä mitään mutuilua mitä täällä foorumilla näkee ihan liiankin kanssa. Yleensä Huawei merkkinä saa ihmiset kattomaan kieroon vaikka mitään kokemusta ei löytyisikään, haukutaan huvikseen, vaikka kyllä Huawei on onnistunut tän luurin kanssa. IMO.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mielestäni puhelin on todella hieno ja 249 € hinnalla varmasti hyvä ostos. Mistä muuten moinen tarjoustieto, itse en ole nähnyt?

Puhelin on nopea käyttää, mutta jostain syystä nettiselailu ei ole sujunut nopeasti niillä kahdella yksilöllä, joita olen testannut. Samassa verkossa ollut Galaxy S3 on hoitanut sivulatailun paljon nopeammin (Chrome selaimena testailussani molemmissa laitteissa). Tämä on itseäni vähän häirinnyt, siksi jäänyt laite ainakin vielä ostamatta. Hieman halvempi Motorola Moto G on saanut hyviä arvosteluja nettiselailustaankin, että se lienee kans hyvä vaihtoehto. Itselläni ei kuitenkaan siitä luurista ole kokemuksia.

Millaisia kokemuksia N9N9:llä tai muilla on P6:n nettiselailusta?

5. Miikkiss

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Ascend P6
    Eilen kolahti Gigantin tarjouslehti postiluukusta, jossa kyseinen tarjous oli alkaen 7.1. Tällä hetkellä mulla on käytössä lumia 610 eli kyllähän P6 pesee sen mennen tullen :D Kyllä tämä vähä alkaa haiskahtaa siltä, että käyn P6:sen hakemassa tiistaina ja siirryn oikeaan älypuhelinaikaan :)

6. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6608
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Se onkin "todellinen älypuhelin" :D

7. Remus

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Ascend P6
    Useampi viikko ollut ko luuri käytössä ja hyvä on. Todellakin hintansa väärti. Ei ole paljon moitittavaa. Kuulokeliitännästä ei lähde hirveästi tehoja, mutta itselle riittävästi jos ei kovasti meluisassa paikassa kuuntele. Pelejä simuloivissa benchmarkeissa on esim. S3 saanut paremmat pisteet, joten sijoittaisin 50e lisää siihen jos pelaaminen on tärkeää. Sony Xperia V lähtee Soneralta 250e ja se oli yhtenä vaihtoehtona itellä. Siinä kans 720p reso 4.3" näytöllä. Akun kestoa oli useammassa lähteessä kritisoitu, niin jäi ostamatta.

8. skeba5

skeba5 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Puhelinmalli:
    Lumia 950 xl
    Käy hakemassa Lumia 720...Sitä suosittelisin....

9. Humpuuki

Humpuuki

Tykkäykset:
    1
    Huawei Ascend P6 on ihan hintansa arvoinen puhelin, on omat hyvät ja huonot puolet. Kuten kaikissa eri valmistajien puhelimissa, eikös? Itse olen käyttänyt Ascend P6:sta nyt jonkin aikaa, toki ensimmäiseksi root piti saada. Hyvät puolet ovat ainakin melko tiheä päivitys ohjelmistolle, googlella löytää kaikki official ja leak/beta päivitykset. Asentaminenhan on tehty hullun helpoksi, päivitys jonka olet ladannut niin ei tarvitse kuin purkaa ja saat siitä dload kansion joka sisältää update.app. Päivitys onnistuu sitten joko local update tai sitten "clean install" eli power+volumen molemmat puoliskot yhtä aikaa pohjaan. Tällä hetkellä itse käytän B507/4.4.2 KitKat/EmUI 2.0. Joka on kiinalainen official update unicomilta, toimii kiinan ulkopuolella. Huawei on luvannut International updatea jo pari kuukautta, nyt pariisissa oli XDA:n mukaan sanottu että se tulisi parin viikon sisällä. Ps. Benchmark sovellukset ovat turhakkeita, niillä ei mitata mitään muuta kuin peli suoritusta. Syyt miksi itse ostin P6 oli 1,5Ghz quad-core, 2gB RAM, kamerat ja muotoilu. Vaihtelua Samsungeista joita olen ennen käyttänyt.

amu tykkää tästä.
  10. Humpuuki

Humpuuki

Tykkäykset:
    1
    Huawei lykkäsi Official International KitKat updaten kesälle. Toivottavasti ei tule enää lykkäyksiä.. :D Vaikka JellyBean 4.2.2 pärjää ihan hyvin, mutta Huawei on luvannut sen päivityksen niin saisi myös pitää lupauksensa. :D

11. CactusWiZaRd

CactusWiZaRd

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6S Plus 128gb
    Ite oon ainakin ollu tosi tyytyväinen tähän Ascendiin, taidan siirtyä kokonaan Huawein leiriin koska Samsungin muotoilu ei miellytä ja HTC:n käyttöliittymä ei oo ollu mieleen

Jaa tämä viestiketju