1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTML-editori Nokia E61 puhelimeen?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja loomeli, 12/7/08.

1. loomeli

Tykkäykset:
    0
    Otsikko valaisee.
    HTML-editori, jolla saan luotua yksinkertaisia tai monimutkaisia HTML-sivuja, tietenkin laitteen suorituskyvyn puitteissa.
    Itse en vielä hakemisenkaan jälkeen ole löytänyt.
    Kiitoksia jo etukäteen.

-Tämänkin viesti on kirjoitettu Nokia E61 älypuhelimella.

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Onhan noita tekstieditoreita s60-laitteille useitakin. Wysiwyg-editoria ei taida olla, mutta eipä sellaisella mitään teekään.

3. loomeli

Tykkäykset:
    0
    Harmi, ettei kukaan tiedä.Täytyypi jatkaa etsimistä.
    Asian vierestä: Nomadic, oli erittäin hyvä, että kerroit minulle editorin tarpeellisuuden.

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ei E61:n tehoilla vain saa aikaiseksi WYSIWYG-editoria joka toimisi. Kun jo pelkästään hyvän tekstinkäsittelyn aikaansaaminen puhelimeen tuntuu olevan hankalaa, niin en usko että tuokaan on mahdollista nykylaitteilla. Jo käyttöliittymäkin asettaa omat rajoituksena. Jos haluaa kannettavalla laitteella tehdä websivuja muutenkin kuin kooditasolla, niin kannattaa hommata vaikkapa Asus eeePC tai vastaava pikkuläppäri, niillä saa jo paljon enemmän aikaan.

Edit-tarkennus: Ko. kommentti ei siis koskenut yleisesti WYSIWYG-editoreita vaan nimenomaan matkapuhelin-sellaisia. Vaikka tosin olen samaa mieltä myös ihan tietokonepuolella, mutta siitä on aivan turha alkaa tässä väitellä.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis kolmannen osapuolen teksiti editorilla. Luurin selaimella voit esikatsella sivun ennen uploudaamista. Aktiivisilla muistiinpanoilla voi luoda myös HMTLää.
    Et kertonut tarvitsevasi WYSIWYG.

Mitä muuten oikeastaan haluat tehdä, siis miksi kaipaat HTML editoria?

Jaa tämä viestiketju