1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC VIESTIÄÄNI SOVELLUS

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja vanx, 2/7/11.

1. vanx

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3Gx4,Nokia n70,Nokia 3310,LG,HTC DESIRE S TULOSSA
    Elikkä olisin kiinnostunut HTC Desire(sta).Mutta minua kaivertaa viestiäänien vaihto.Pitäisi saada viestiäänet henkilökohtaisiksi, kuten soittoäänen saa.Eli käytännössä;
    Jos vaikka Maija lähettäisi viestin;viestiääni olisi PUM PUM
    Ja jos vaikka Jukka lähettäisi viestin;viestiääni olisi PAM PAM
    Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan takaa :D
    Olsiko tähän olemassa joku sovellus,tuskin sitä on valmiina?
    Olen kuullut että tämä on mahdollista joissain NOKIAn puhelimissa ja (EHKÄ?)Android-malleissa.Mutta NOKIAa en ala ostamaan,sen jokainen toivon mukaan ymmärtää ;D

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Avaa nyt ihmeessä vielä kolmas samasta aiheesta.

3. aleksi7746

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    Minä en ainakaan löytänyt muutakuin tämän! Olisiko joku ystävällinen että linkittää tai kertoo tähän pulmaan vastauksen. Nimittäin itse olen viranomaistehtävissä ja tätä myöten halua hälytykset erilaisella soundilla.

Aleksi

4. jeppi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    noh, lataat vaikka handcent SMS sovelluksen.

tässä vielä ''kädestä pitäen'' ohjeistus: Avaa handcent SMS, avaa keskustelu jonka henkilölle haluat omanlaisensa merkkiäänen, paina ruudun oikeassa yläkulmassa olevaa painiketta, valitse notification settings ja tee haluamasi muutokset.

Sitten jos mietit että miten saat .mp3 tiedostoja merkkiääneksi niin tee /sdcard hakemistoon kansio jonka nimi on ''Notifications'' ja laitat sinne ne haluamasi merkkiäänet.

Jaa tämä viestiketju