1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Htc tytn2 korvaajaa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja sendas, 20/8/10.

1. sendas

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    sensation
    Hei!

Puhelinta pitäisi saada päivitettyä vähän uudenpaan tuosta kaiserista. Tarkoitus olisi ostaa kytkynä eli nyt varteenotettavia vaihtoehtoja. Qwertystä tykkäsin joten se on iso plussa mutta ei aivan pakollinen, kunhan viestien yms. kirjoittaminen sujuu kuin tanssi.

Kaiseri oli aikansa mersu joka on melko kova sana vielä tänäpäivänäkin ominaisuuksien puolesta vaikkakin vanha, joten vastaavia herkkuehdotuksia otetaan vastaan!

Olen ajatellut n97 miniä, mutta siitä ja isoveljestä olen kuullut ja lukenut melkeimpä pelkkää pahaa. N900 on taas turhan tyyris ja isokokoinen vaikka varmaan melko pätevä laite tarpeisiini. Toisaalta kyllä tämä 5230 olisi mielenkiintoinen kokemus halvan hintansa/herkkusuhteensa takia.

Mikä nyt sitten neuvoksi?

2. halcyon

halcyon Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    90
    Omat fiilikset:

N97 = käyttökelvoton (hidas, buginen)
    N900 = vähän muovinen ja näppis ei paras (imho), mutta muuten erittäin kelpo
    5230 = halpa ja pieni kosketusnäyttis, kirjoittaminen huomattavasti työläämpää kuin kunnon qwertyllä

En osaa parempia suositella, ellet odota Nokian/muiden tulevia qwerty-malleja

3. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Tällä hetkellä ei taida kovin uutta Qwerty näppiksellä varustettua hyvää puhelinta olla, vai onko.

Kohta tänne kirjoittaa moni ja kehuu seuraavat puhelimet;
    Iphone 4
    HTC Desire
    Samsung Galaxy S

Missään ei ole Qwertyä mutta kuulemma hyviä puhelimia.
    Galaxysta sen verran että 4 tuuman näyttö suurentaa näppistä kummasti. Sitten kun siihen saadaan vielä swype niin sitten pitäisi tekstiä tulla. Olen huhua kuullut että swypellä on tehty tekstin kirjoituksen maailmanennätys, siis huhu en ole nähnyt tätä artikkelia.

Jaa tämä viestiketju