1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Tytn Vs Nokia N95

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja zortex, 2/6/07.

1. zortex

Tykkäykset:
    0
    Heipä hei arvon foorumilaiset!

Tilanne olisi nyt se, että puhelinta pitäisi päivittää. Puhuttua tulee paljon,
    kuten myös netissä surffattua. Hoidan netin kautta paljon sähköpostia,
    kuten myös firman intranetin kautta työvuorolistoja yms. Kun reissutöitä,
    kuitenkin hyvin paljon teen olisi GPS, paikannus POI(?)-pisteillä tosi plussaa puhelimelta.

Puhelimen olen ottamassa Saunalahden valikoimista tuolla Totaali2 liittymällä,
    sillä puhelimessa tulee roikuttua paljon ja dataakin siirreltyä.

Karsin tässä vaihtoehdoiksi oikeastaan HTC:n Tytn:n ja N95:sen.
    Molemmissa GPS paikannus, tytinässä tosin erikseen. Minulla ei ole GPS paikantimista Kummalla lieneen surffaaminen miellyttävämpää?

Heittäkää ihmeessä plussia miinuksia molemmista puhelimista.
    Itse olisin kallistumassa tuohon tytinän suuntaan jostain kumman syystä :)

2. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    Titaani on tietty taskun pohjalla isohko! se kuitenkin menee myös farkkujen taskussa.

TyTN kannattaa hankkia mielestäni ainoastaan silloin jos sen ominaisuuksille todella on käyttöä. Mutta jos kirjoitat sähköposteja jne. on titaani se oikea tie! Luulen että nokialla ei tule vastattua kuin tärkeimpiin maileihin. Titaanin qwertyllä jaksaa vastata turhempiinkin viesteihin. Lisäksi itselleni on suuri plussa että voin tehdä palavereissa nopeasti muistiinpanot kalenteriin ja task listiin tytinällä - ja sitten active syncillä outlookkiin...

wm5 kaatuilee jos sitä paljon provosoi - eli instaa ohjelmia jne. perus käytössä ihan luotettava. Auringossa joutuu tihrustamaan - tämä lienee se huonoin puoli.

Consequently, tytn halkoa ei kannata ottaa ellei sitä tarvitse. Jos ominaisuuksista hyötyä niin addiktio syntyy äkkiä eikä puhelinkaan enää taskussa tunnu niin suurelta.

Tämäkin viesti kirjoitettu tytinällä, kun on tylsää hevoskisoissa tyttöystävän seurana :)

3. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Jos puhut paljon ja reissaat yms. niin unohda TyTN. Ellet halua olla kokoajan puhelimesi kanssa laturissa kiinni. TyTNissä on aivan surkea akkukesto. itse en puhu vuorokaudessa paljoa, lähiinnä PDA-ominaisuuksia käytän, niin akku ei kestä puoltatoista vuorokautta, eli akku on ladattava joka yö. N95:sen akunkestosta mulla ei ole omaa kokemusta, mutta luettujen tietojen perusteella siinäkään ei mikään hirveän hyvä akku ole, mutta silti parempi kuin tytinässä.

4. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    Hyvät akuthan noista kai löytyy, mutta mitä paremmat ominaisuudet niin sitä enemmän syö myös akkua - eli totta puhut. Itsellä kestää akku päivän (aamusta iltaan). Mutta käytän myös aktiivisesti nettiä, ohjelmia, sää päivittyy automaattisesti ja sähköpostin tarkastus on 5 min välein.

Mutta kun lataus on usb:sta niin ei itseäni haittaa koska laitan luurin aina kiinni koneeseen kun sen eteen istun. Mutta jos käytät puhelinta siis PELKÄSTÄÄN puhelimena niin silloin omien kokemusten mukaan kyllä akku kestää jo 4-6 päivääkin - mutta silloin oltava pois kaikki gprs automaatti yhteydet ja TIETTY puhumisen määrä vaikuttaa paljon :) itsellä hoituu suurin osa asioista maililla, joten tuo oli oma kokemus.

Jaa tämä viestiketju