1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Htc tytn saksasta

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja kinase, 1/12/06.

1. kinase

Tykkäykset:
    0
    Onko ideaa tilata saksasta kun saisi hintaan 649 ilman kytkyjä ja suomesta halvin näyttää pyörivän hinnassa 775 mites lokalisointi ym. englannin kielellä häkkyrät näyttää toimivan?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Meillä myydään nyt tuota kamppiksena tuota 739 e ja normaalistikin 759 e:
    http://www.luurinetti.com/products.php?p=d11501

Jos saksasta saa 649 e ja siihen toimituskulut paikasta riippuen yleensä 20-50 e, niin jäähän siihen vielä eroa kuitenkin jonkun verran.

3. viperz70

Tykkäykset:
    0
    Meillä www.nokianpuhelimet.fi on suomen halvin TyTN hintaan 718€
    Takuu 2 vuotta

edit: lisään vielä että huolto on sitten myös Suomessa joten saksasta tuonti on vähän siinä ja siinä.Laita miellummin minulle YV ja aletaan Tinkimään :)
    -Sauli

4. kinase

Tykkäykset:
    0
    http://www.acode.de/htc-tytn-englisch.html

Näyttää olevan hintaa 589 + 23,50....

5. Rael

Tykkäykset:
    0
    Pda Englannista....vaihtoehtoisesti

Itse olen tilannut aina PDA:t(3kpl) suoraan U.K;sta ja olen saanut k.o laitteet aina edullisesti ja ilman ongelmia...ja takuuasioitahan ei periaatteessa tarvita jos kone/ohjelmat takkuaa niin uudelleenasennus yleensæ auttaa ja EU;ssa kun ollaan niin takuunhan pitæisi myøs pelata.Laturi pitææ hommata Suomesta jos ei halua kæyttææ adapteria mutta nehæn ei paljoa maksa nykypæivænæ onneksi.(HTC x7500 tulossa)

6. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Tai sitten jos kiinnostaa, niin ota Saunalahden kytky. Kertamaksuna hoidat puhelimen 576e, ei tule kuukausimaksua liittymästä, joten voit heittää sen SIM-kortin vaikka järveen. Ainut että muistat vain sulkea liittymän sitten kahden vuoden päästä =) Skanditkin löytyvät eikä ole SIM-lukittu.

7. Tonidali

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    WP
    Ehkäpä vuodessa se laite on jo tilattu :)

Jaa tämä viestiketju