1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC tytn, kuinka luotettava?

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja retromusaa, 12/6/09.

1. retromusaa

Tykkäykset:
    0
    Eli olen ostamassa kyseistä laitetta, ja kysyn ennen ostamista, että kuinka luotettava ko laite on? Sillä luin nuista sen ongelmista(esim. kosketusnäyttö ei toimi, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321163) mutta toimiiko ko. laite peruskäytössä ilman mitään sen suurempia ongelmia?

2. fmatic

fmatic

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Itsellä ollut tuo parisen vuotta...vuoden verran ykköslaitteena ja toisen vuoden kakkospuhelimena, eikä mulla ole juurikaan ollut ongelmia aparaatin kanssa. Puhelut kulkee ja viestit lentää, joten ei voi valittaa. Näytön kanssa ei mitään ongelmaa ole ilmennyt ainakaan omassa yksilössäni.

Mulla tuosta hajosi muistikortin lukitusmekanismi, mutta siihenkin kehkeilin näppäränä jätkänä "ratkaisun" kietaisemalla hieman teippiä muistikortin ympärille ja johan pysyy tukevasti kortti paikallaan :p

Muuten kyllä varsin jykevää tekoa, eikä mitään suurempaa pysyvää vauriota ole tullut vaikka tuo on pudonnut kerran jos toisenkin lattialle ja asfalttiin :) Vähemmän mulla TyTiNän kanssa on ongelmia ollut kuin vaikkapa Diamondin.

3. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Tytn!

En itse ainakaan sitä luokittelisi mailman luotettavimmaksi luuriksi, mutta onhan kaikissa puhelimissa aina omat ongelmansa.
    Itsellä on kanssa kohta ollut kaksi vuotta käytössä Titaani ja hyvin on pärjätty.
    Kerran kävi huollossa kun stylus ei pysynyt paikoillaan ja jotain muuta pientä ongelmaa oli softa puolella. Mutta meikäläinen on ainakin tyytyväinen että tuli kyseinen kapistus hankittua aikoinaan.

4. hukassa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus5, Galaxy tab 2 7.0 3G
    2,5 vuotta ollut kovassa käytössä ja hyvin toimii. Ei mitään valittamista.

Jaa tämä viestiketju