1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTn II - WLAN ongelmana

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja pettu, 27/2/08.

1. pettu

Tykkäykset:
    0
    Uunituoreessa HTC TyTn II:ssa on ollut "hieman" ongelmaa wlanin kanssa. Koulun wlan-verkkoon yhdistettäessä puhelimesta menee näyttö pimeäksi, eikä muu auta kuin softareset. Muutamana kertana puhelin on mennyt tuosta jopa niin sekaisin, että windows mobile ei käynnisty lainkaan ja ainoana ratkaisuna on tehdä hard-reset.

Olisiko kenelläkään mitään tietoa mistä kyseinen voisi johtua? WLAN-asetukset pitäisi olla oikein määriteltyinä.

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Itse varmaan tässä vaiheessa softaisin puhelimeen jonkin custom-firmwaren ja kokeilisin miten se toimii sillä. Jos tämäkään ei auttaisi, niin takuuhuoltoon vain. Ei kuulosta miltään asetus-jutulta tämä kyllä.

3. pettu

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs takuu ja tuo custom-firmware sopii yhteen? Puhelin on sauniksen kytky.

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Takuu ei raukea custom-firmwaren asennuksessa. Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Juurikin näin, firmwaren päivitys customeihin ei vie takuuta. Olen itse varmistanut asian HTC:n maahantuojalta Brightpoint Finlandilta.

Jaa tämä viestiketju