1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTN II kysymyksiä, laite navigaattorina

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja AntiSankari, 6/6/08.

1. AntiSankari

Tykkäykset:
    0
    Tarkoituksena olisi hankkia uusi työpuhelin Nokia 6110 Navin korvaajaksi. Noksu lähtee vaihtoon, sillä kameraominaisuudet eivät ole riittävät, eikä puhelimella ole mukava selata nettiä. QWERTY-näppiskin olisi mukava.

Olin jo valmis hankkimaan Nokian kommun, sillä sitä saa nyt pakettina 1v navilisenssin kanssa, mutta sitten sainkin näppeihini tälläisen HTC:n.

Puhelimessa tarvitsen perus-puheominaisuuksien lisäksi nopeaa pääsyä sähköposteihin, hyvää ja nopeasti pelaavaa nettiyhteyttä, kunnollista kameraa sekä toimivaa navigaattoria! Kalenterien, sun muiden perusasioiden oletan olevan kunnossa tämän tason puhelimissa.

Millaisia käyttökokemuksia tuosta HTC:n navista on ja tarvitseeko sen käyttö Nokialaisten tapaan lisenssin?

2. chack

Tykkäykset:
    2
    Mulla on ollut tytn2 marraskuusta lähtein, ja koen sitä hyvä ja toimiva kone, puhelimena se ei voita nokia, ja kauitimella puhe suhise, kamera on hyvä ulkona tai valoisessa paikoissa, mutta vähän hämärässä paikoissa tai sisällä se on käyttämätön, videointia sama juttu. TomTom toimi hyvin, sateliittia löytyy helposti, ja navipuhelimena ohjaus on ok. pdan kone on hyvä, ja kosketusnäytölläänsä netti toimi hienosti miniopera.lla, Wlan on hyvä, outlook sähköposti on helpo ja nopea.

3. KLF

Tykkäykset:
    0
    Riippuu täysin siitä mikä navigointiohjelmisto on puhelimeen asennettuna. Onko juuri siinä puhelimessa jonka aiot hankkia mitään ohjelmaa esiasennettuna, vai oletko aikeissa ostaa sen erikseen?

4. slaaksoh

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 ja Galaxy S2 plus
    TYTN2:n kamera ei kovin hyvä ole. Varmaan samaa tasoa sen noksun kanssa.

5. anukatriina

Tykkäykset:
    0
    Ite oon käyttänyt google mapsia tom tomin rinnalla. Googlemaps on erittäin hyvä navigaattorina!!

6. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    TomTomia käyttäneenä olen ollut erittäin tyytyväinen. Vielä kun saisi ne näyttiksen ajurit niin ei tökkis :p
    Täytyy odotella tuota Touch Prota ja katsoo mitä tulee hintalappuun jos vaikka vaihtais siihen sitten :)

Jaa tämä viestiketju