1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTN II (Kaiser, P4550) kamera / kuvanlaatu

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Juho83, 9/3/08.

1. Juho83

Tykkäykset:
    0
    Tuli tuollainen TyTN II hommattua ja ihmetellyt olen kovasti, kuinka surkeita kuvia tuolla kameralla syntyy. Mitä mieltä muut, kyseisen laitteen omistajat ovat kamerasta ja kuvanlaadusta?

Tässä pieni näyte...

2. Mosquito

Mosquito

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy GT-I9300
    Joo mulla on tytn 1:n ja siinä 2mpx kamera ja mun entinen samsung sgh-e700(vanha romu jossa vga kamera) ottaa 1000 kertaa parempia kuvia. Jos on kirkas päivä niin tulee jonkinlaisia kuvia mutta hämärässä en jaksa edes yrittää.

3. Kaenny

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E71, N900(tilattuna)
    Entisenä kaslerin omistajana sanoisin että joko todella likainen linssinsuojus tai kamera rikki. Mulle tuli suhteellisen laadukkaita kuvia etenkin päivänvalossa

4. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    Näyttäisi siltä, että linssinsuojus on likainen kun noin sumea kuva on. Itselläni tulee aina töhrittyä sormilla sitä suojusta.

5. K@rtsa Vieras

Tytn.iin on tullut HTC e-club.iin tuohon kameraan joku hotfix ( 7/3-2008), paranisko kuvat sillä? Kannattaa varmaan kokeilla

"Hot fix for TyTN II photo quality issue

If you zoom in on a captured photo and notice grainy, maze-like patterns within the image itself (this problem is caused by too much sharpness enhancement being applied in bright-light environments), please download and install this hot fix to solve the problem. Sharpness parameters within the photo will then be reduced with only a minimal loss of image sharpness."

6. Macpilot

Macpilot

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia Mini & iPhone + some even older shit
    Moron,

Niin, en nyt sitten tiedä että tuleeko tolla niin kehnoja kuvia, mielestäni ihan kohtuullisia, siis puhelimeksi. Paljon tuntuu riippuvan valaistusolosuhteista tuo kuvan laatu, ulkosalla hyvässä valossa kuvanlaatu on mielestäni ihan kohtuullinen, ilman mitään päivityksiä. Puhelin ostettu joulukuussa..

Itse olen säätänyt tuon ottamaan vain Megapikselin kokoisina nuo kuvat kun harvemmin tuolla puhelimella tulee räiskittyä sellaisia otoksia joiden sen isompia tarvitsisi olla. Läppärin ruudulta katsottaessa ovat mielestäni ihan riittäviä kooltaan ja laatukin välttää mainiosti. Mutta tottahan on, että kyllä kamera on kamera ja puhelin on puhelin, joten jos kuvaamista harrastaa niin ei mistään puhelimesta mihinkään ole.

Tässä pari otosta jostain autosta, otettu Tyntti kakkosella. Vain rekkari pyyhitty piiloon, muuten alkuperäisiä;

Edit; ei taida nuo kuvat näkyä, missähän mättää...?

7. K@rtsa Vieras

Niin kuin sanoit että hyviä on kuvat myös omasta mielestä, kännykameraksi. Jos joku vielä sanoo että on huonolaatuisia kuvia taitaa olla todella ranttu laadun suhteen ja tarkistaa luupilla kuvat tai sitten on graaffikko/offset-painaja ammatiltaan ja sillon tarkastaa kuvaa jo vähän erilailla(olen ex. sellainen)

8. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    Hyviä kuviahan nuo. Valaistus vaikuttaa todella paljon näin kehnoissa kameroissa mitä kännyköissä yleensä on.
    Kamera pidetään kamerana ja kännykkäkamerat vaan "hätätapauksiin" :)

9. Juho83

Tykkäykset:
    0
    Nojoo. Syypää tuohon kuvanlaatuun löytyi... Linssinsuojus on aivan naarmuilla... Saakohan tuohon mistään uutta takakuorta?

10. chack

Tykkäykset:
    2
    miten ladataan sitä ohjelma? mulle tulee aina sivu ei löydy kun yritän ladata.

11. K@rtsa Vieras

Täältä: http://www.htc.com/europe/

12. chack

Tykkäykset:
    2
    kiitos, mutta kyllä mä siihen osoitteeseen pääsen, ja sen jälkeen Htc e-Club, mydownload, valitsen tytn2, download (Hot fix for TyTN II photo quality issue), valitsen "Please check this box if you wish to download this software", select TytnII photo quality zip, select FTP htc europe, download, silloin tulee ilmoitus "the page cannot be found. Olenko yrittänyt latamaan väärilla tavalla?

13. K@rtsa Vieras

@chack

Ihan oikein teit, joku päivitys on menossa sillä tämäkään sivu ei toimi
    http://member.htc.com/member/login.aspx vaikka tuo tiedotteen mukaan olisi pitänyt olla toiminassa jo aikoja sitten. No sehän on kyllä aika normaalia sillä HTC.llä ei ole kiire asiotten hoitamisessa olen huomannut :)

14. chack

Tykkäykset:
    2
    kai se siitä johtui, htc'n toiminta on tosiaan hidas, joskus joulukuussa lähetin asikaspalveluun spostia, eikä vielä tähän asti vastausta tullut...

Jaa tämä viestiketju