1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTN II ei toimi skandit

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja ywes, 2/6/08.

1. ywes

Tykkäykset:
    0
    Elikkä skandeja (ä, ö ja å merkkejä) en oo saanut toimimaan näppiksen kautta (toimi symin ja on-screen näppiksen kautta). Myös osa merkeistä on väärissä paikoissa. Eli kun painaa Fn+joku-merkki juuri se merkki ei tule vaan joku aivan toinen.
    Erillaisia ohjelmia laitellut ja rekisteri editorilla säätänyt mutta ei oo onnistunut...

Rommina on Schapsin 4.30 ja radio on 1.27.14.32 (kännykän mukana ollut radio). Oon kokkeilu eri rommillakin (Duffy's WM 6.1) mutta ei oo toiminut.Kännykkä on saunalahen kytky, ainoastaan kännykkä minulla, liittymä siis erihenkilöllä.

Nyt on herännyt kysymys että oisko radiossa vikaa, mitä mieltä olette?

Oon yrittänyt ettiä 1.54.30.10 radiota ja oon vaan löytänyt Hermekselle ton radion (toimiiko Kaiserilla?). Tietystin otan muitakin radioita vastaan jotka toimii Schapsilla ja joissa toimii nuo skandit.

PS. Ei mieluiten ohjelmia joilla saa skandit toimii (alkaa mennä hermot niitten kanssa), mutta jos olette varmoja ettei radiossa vikaa vaan ohjelmissa, niin sitten kelpaavat.

2. Mr.Tyson Vieras

Ei kai ole pakko aloittaa uutta ketjua jokaisen kysymyksen takia joka liittyy kyseiseen luuriin? Alkaa pian olla koko WM-osio täynnä tytn II- ketjuja vaikka varmaan tohonkin kysymykseen löytyisi vastaus jo olemassa olevista ketjuista...

3. makekake

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4 @ Sonera
    kyll ne ohjeet löytyy HTC TyTN II virallisesta ketjusta. muistaakseni löytyy myös jostain päivitysketjusta.

4. ywes

Tykkäykset:
    0
    Mjoo koodailin sitä vähä aikaan ja sain sen kuntoo...

5. grona73

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju