1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC tytn II buuttaa itseään??

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja pilssi, 1/5/08.

1. pilssi

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla tullut vastaan moinen tilanne. Itsellä kone buuttaa tilanteesta riippumatta. Päivässä buutauksia voi olla jopa 4kpl. ?? Buutauksella tarkoitan uudelleenkäynnistystä.

2. Vleermuis

Tykkäykset:
    0
    Jep samaa tekee, eikä ole hajuakaan mistä johtuu. Erittäin ärsyttävä ominaisuus varsinkin kun on SIM koodin kysely päällä--> buutin jälkeen puhelupuoli on offlinessa.

3. FO110K

Tykkäykset:
    4
    samaa vikaa täälläkin, tosin huomannut että katuu herkemmin esim. messengerin ollessa päällä...
    jos vain puhepuoli pystyssä, niin buutteja ei ilmene...

4. ApJ

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 8gb & N70
    Sama vika täällä + paljon muutakin. Lähti tänään huoltoon, katsotaan tuleeko kuntoon ja montako viikkoa tällä kertaa on.

5. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    Mulla touch cruise teki samaa. Muutin asetuksista verkon haun umts kohtaan. Automaattihaulla se buuttaili jatkuvasti. Ei enään.

6. PuppeJuputti

Tykkäykset:
    0
    Jep

Sama vika. Alkoi ihan yllättäen noin viikko sitten. Mitään softia ei tässä välissä ole asennettu.

7. pilssi

Tykkäykset:
    0
    Olisiko mahdollista, että aiheuttaja olisi virus? Itsellä luuri toimi monet kuukaudet moitteettomasti, kunnes alkoi buuttailemaan.

8. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Tuskinpa kyseessä mikään Virus on. Itse en ainakaan ole törmännyt windows Mobileen koodatuista viruksista.
    itelläni oli HTC TyTN II käytössä n. nelisen viikkoa, eikä ainakaan omassa luurissa ollut mitään samankaltaisia ongelmia. Jännä kyllä, että ongelma on ilmennyt monella käyttäjällä...

9. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    Koitakaa sitä verkkoasetusten muuttoa. Autohaku pois. Umts päälle. Sillain mulla loppui.

10. anukatriina

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ole ainakaan vielä alkanut buuttailemaan tai muutenkaan sekoilemaan. En ole kyllä pahemmin puhelimen asetuksiin, tai ROMmeihin mennyt kajoamaan. Netissä on painettu kaikilla mahdollisilla sivuilla, mutta meseä ei ole käytetty. On toiminut kun unelma, jopa remontin keskellä...

11. pilssi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä taisi verkkoasetuksiin tehty umts asetuksen muutos auttaa asiaan kiitosta vaan. Olisiko verkoissa eroja? Itse käytän Kolumbusta.

12. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7, Sonera/Saunalahti
    Eipä vaan sitten kannata mennä 3G alueelta pois, loppuu toiminta siihen, jos siis on valittu kiinteä UMTS.

13. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    Mutta kun ei ole vaihtoehtoja.

14. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Jos on ostanut puhelimen jonka pitäisi toimia GSM verkossa, lienee silloin olevan vaihtoehtojakin.

Tämä tosin lienee softa häiriö, ja korjaantunee kun puhelimen resetoi alkuasetuksiin. Hieman hommaa siinä tietysti on, kun joutuu tekemään kaikki asetukset uudelleen ja asentamaan mahdolliset ohjelmat, mutta jos vaihtoehtona on vain 3G verkossa toimiva puhelin, niin kannattanee koittaa.

15. Pertsa25

Tykkäykset:
    0
    Tätä samaa uudelleen käynnistymistä oli havaittavissa täälläkin päin ja hetken sitä jaksoi mutta eilen alkuasetuksiin ja vielä ei ole ollut havaittavissa tuota raivostuttavaa ominaisuutta. Toki oli muutakin häikkää kuten ActiveSyncin kanssa keskutelun loppuminen ja muita ihmeellisyyksiä.

16. BaQu

Tykkäykset:
    0
    Mulla alotti buuttailun varmaan joku viikko sitten ja se boottaa varmaan just jotain 2-6 kertaa päivässä. Just siten kätevästi ettei huomaakaan ellei satu kuulemaan starttausääntä. Siinä sitten ilman puhetoimintoja monta tuntia kun puhelin haluaa pin koodia.. Ennen ja jälkeen tän ei o tapahtunu asennuksia mut netin käyttö on runsasta.

Puhelin boottaa vaikka:
    se on USB johdossa koneeseen kiinni ja netti auki
    sama mutta netti kiinni
    ilman johtoa ilman nettiä
    ilman johtoa netin kanssa

En o tesminy GSM verkossa sitä. Itse käytän Saunalahtea. Olin lukevinani jonkun käyttävän Kolumbusta. Eli tuskin johtuu suoraan saunalahdesta itsestään.

17. ApJ

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 8gb & N70
    Tai sitten ei...

18. pilssi

Tykkäykset:
    0
    Saunalahti,kolumbus,elisa sama verkko käytössä??? Onko kellään buutailijalla käytössä SONERAN tai DNA liittymää??

19. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Niin, no sitten lienee ostokuitti tallella ja asiaa myyjälle.

Ei tuo meidän perheessä käytössä oleva ole kiukutellut, ei elisan eikä saunalahden liittymillä.

20. BaQu

Tykkäykset:
    0
    Mikä rommi teillä käytössä? Alkuperänen puhelimen mukana tullut vai joku muu?

Itsellä Dutty's Dualtouch v.#(jotain)...

edit:
    buuttas muuten viimeks 2min sitte :D

Jaa tämä viestiketju