1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTN Elisa MMS

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja orrex, 13/6/07.

1. orrex

Tykkäykset:
    0
    Onkohan tullut vastaan seuraavaa? Olen ladannut luuriin asetukset ja kaikki toimii ok paitsi; puhelin ei ota vastaan MMS viestejä, vaan ne menevät Elisan vietikeskukseen. Ymmälläni olen kun en löydä syytä. En ole vielä soittanut as. palveluun.

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Taitaa olla taas yksi puhelimen "ominaisuudesta" tämä MMS-viestien toimimattomuus. Omassa tytinässäkään ei toimi mms-viestit, ei lähetä eikä vastaanota. Joskus olen tainnut yhden mms-kuvan saada tulemaan oikein puhelimeen. Itelläni Saunalahden kortti, joten samoilla verkoilla mennään. Onkohan kukaan muun operaattorin verkossa oleva saanut mms:sät toimimaan?

mms-viestejä tulee tosin niin harvoin käytettyä ettei tuo vika ole mua häirinnyt.

3. orrex

Tykkäykset:
    0
    Kaverillani on vastaavanlainen puhelin Saunalahden kytkyllä ja toimii hyvin, asetukset oli valmiina ostettaessa. Minulla on vanha Radiolinjan sim-kortti, ei kai se nyt siitä voi olla kiinni?

4. an^ku

Tykkäykset:
    0
  5. orrex

Tykkäykset:
    0
    Asetukset on ok, olen katsonut moneen kertaan. Tämä kyllä lähettää MMS viestejä, vastaanotto on ainoa mikä ei pelitä.

6. Sompse

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla on toiminut elisan simmillä mms viestit suoraan myqtek.fi sivuilta ladatulla asetuksilla. En niitä kyllä käytä mutta kokeilin lähettää ja hyvin toimi. En tiedä oliko tuo sitten vain hetkellistä.

7. hanz0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia + TDC Song
    Onko vastaanotto toiminut muilla puhelimilla?

8. orrex

Tykkäykset:
    0
    Nyt se vaan pelaa

Eli vika ei ollut puhelimessa, vaan jossakin ihan muualla. Kiitoksia kaikille vastauksista.

9. Anniina

Tykkäykset:
    0
    Onkos tuossa MMS:ssä oikeastaan mitään järkeä? Sama hommahan toimii meilillä, joka on jo miltei joka luurissa ja tietsikassa ja vieläpä ilmaiseksi... Vai olenko käsittänyt jotain ihan väärin, miksi operaattorille pitäisi maksaa hurjia summia vajavaisella laadulla lähetetystä kuvasta?

10. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Lähettäjä saa viestin suoraan luuriin ala sms, vastaanottajan ei tarvitse erikseen tarkistaa onko uusia viestejä. Sähköpostit kun luetaan sitten kun huvittaa ja itselle sopii, sms & mms heti :)

11. pAy

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC one S
    Kyllä ainakin TyTn:ssä sähköpostit tulee puhelimeen heti ja hälyttää ja/tai värisee samoin kuin tekstiviesteissäkin...

12. kilppari

Tykkäykset:
    0
    Erh. Saman moista ongelmaa mullakin. Löytyikö vika, mikä se oli?

13. Tontze

Tykkäykset:
    0
    Kuten muissakin puhelimissa, mikäli käyttäjällä on datapaketti tms muu vastaava jotta ei datasiirtomaksut nouse pilviin puhelimen katsoessa posteja jatkuvasti. Saiko tytnissä tarkastuksen alle minuuttiin ?

-Tomi

Jaa tämä viestiketju