1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC TyTn 2 näppäimet sekaisin

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja htc_tytn2, 10/7/09.

1. htc_tytn2

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Tietäisikö joku miten saan näppäin layoutin ja Ä Ö toimimaan oikein? Eli tällä hetkelle käyttiksenä xda developersilta haettu Solace v3.1, lähinnä funktio näppäimet ovat sekaisin ja Ä Ö:tä ei ole esim:
    FN+Q=@ pitäisi olla ?
    FN+W=! pitäisi olla #
    FN+Ä== pitäisi olla Ä
    FN+Ö=( pitäisi olla Ö
    jne...
    Olen kokeillut kaikenlaista, esim. kaikki löytämäni Nordic keyboard fix cab:it, tilt keyboard fix, kaiser keyboard fix jne.. vaihtanut keyboard inputiksi suomea, ruotsia ja englantia ei toomi.. olen myös tehnyt tusinan hard resettejä + soft resettejä kokeillut hyperdragon iv, ultimate v8 käyttiksiä mutta kaikissa sama probleema eli muuten toimii näppäimistö ok mutta funktio näppäimet ja ä ö ei toimi. Apuja?

Puhelin HTC TYTN 2 skandi näppäimillä

Kiitos!

2. Jantza

Tykkäykset:
    12
    Moi,

Mulla oli sama ongelma ja kysyin samaa aiemmin tuolla "Wm6 epäviralliset päivitykset" osiossa hiukan alempana . Siellä neuvottiin kokeilemaan tätä:

http://vvv.epocket.no/tastatur/default.aspx

En ole sitä itse kokeillut, kun ehdin päivittää virallisen version takaisin ja nyt on ihan toinen puhelin käytössä. Mutta kokeile sä tuota ja kommentoi toimiiko ?

3. htc_tytn2

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Joo kävin lukemassa ton epäviralliset vm6 päivitykset threadin, ja samat ongelmat mulla. Kokeilin suuripiirtein samat asiat.. kokeilin myös tuota tastarusta mutta ei toimi.. Täytyy varmaan kokeilla jotain ohjelmaa millä saa näppäimet itse konffattua.. ellei joku expertti nyt lyö jotain hyvää cabia tänne.

4. htc_tytn2

Tykkäykset:
    0
    Noniin nyt löytyi lääkettä tytn 2:sen näppäimistöön eli asentamalla tämän niin rupeaa ä, ö ja funktio näppäimet toimimaan.

5. hukassa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus5, Galaxy tab 2 7.0 3G
  6. Make77

Tykkäykset:
    0
    Itsellä sama ongelma, jota yllä olevat .cabit eivät valitettavasti korjanneet.
    Samat keinot kokeiltu kuin aloittajalla.

Käytössä TPCElite series V7.1 wm6.5 23004[TPChome][M2D] + 21921 Chump Style TPChome ROM

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715

Voikohan ongelma olla wm6.5:ssa, sillä 6.1:ssä skandit sai viimeistään asentamalla sopivan .cabin
    Onko vielä edes tehty wm6.5 sopivaa skandi pakettia...

Onko joku saanut skandit toimimaan wm6.5 pohjaisessa ROM:ssa?

EDIT:

Vastaus ongelmaan löytyi rekisteriä oikeasta paikasta puukottamalla. Seuraaviin paikkoihin oikea kielikoodi (414) niin kiinteä näppis toimii oikein.

1. [HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\KEYBD]
    "CurLang "=dword:0414 (DEC)
    and
    2. [HKEY_CURRENT_USER\MUI]
    "CurLang "=dword:0414 (DEC)

Jaa tämä viestiketju