1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Htc TyTn 2(kaiser) radiot

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Mosquito, 11/5/09.

1. Mosquito

Mosquito

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy GT-I9300
    Reilun vuoden olen ollut onnellinen tytinän omistaja ja topicin aihe on kaiserin radiot. Puhelimen olemassa olon aikana on ollut radioita useita. Joten mitkä radiot teillä on parhaiten toiminut kun kerta suomesta kaikki ollaan.

Tällä hetkellä ROM:in töitä tekee:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=428261

Radio: 1.65.24.36

Tuntuu että radio toimii todella hyvin mutta akun keston kustannuksella.
    Onko jotain hyviä radio vinkkejä millä sais hyvän kuuluvuuden ja hyvin toimivat datayhteydet ja mieluiten ei akkusyöppö..

2. Ronttu

Tykkäykset:
    0
    Näköjään ei oo Tytni kakkosen käyttäjiä enää kun puhelimesta ei pahemmin puhuta. Itse en ainakaan viitsi jatkuvasti olla puhelinta vaihtamassa. Varmaan tossa joulukuussa kun tulee kaksi vuotta liittoa täyteen tän tytni kakkosen kanssa katson mikä HTC malli on paras sillä hetkellä ja hommaan uuden.

Itse asiaan. Itse en ole koskraan Romme ja radioita alkanut vaihtelemaan, enkä niistä kyllä mitään ymmärräkkään xD.

3. Mosquito

Mosquito

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy GT-I9300
    Joo taitaa joka miehellä nykyjään olla touch pro ;)
    Pitää varmaan vaihtaa tää hyvin palvellut kaiseri tuohon touch pro 2:seen mikä on tulossa markkinnoille..

Jaa tämä viestiketju