1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Touch Pro Vs. Sony Ericsson Xperia X1 Vs. Nokia E90

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja TPJFi, 27/9/08.

1. TPJFi

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs, elikkäs..

Vanha puhelin päätti viimein irtisanoa yhteistyösopimuksen, ja nyt olisi sitten uusi puhelin hakusessa.

Olen tässä muutaman viikon jo katsellut uutta puhelinta, koska arvelinkin tämän vanhan puhelimen hajoavan kohta. Uudella puhelimella ei sinänsä ole hirveä kiire, joten sisällytin tuon Xperiankin.

Noista kolmesta valitsemastani puhelimesta voitte varmaan jotenkin tajuta, mitä kaikkia ominaisuuksia tarvitsisin, mutta kysyn nyt vielä teidän mielipidettänne, mikä noista kannattaisi valita?

2. McCoy

McCoy

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Noista ehdottomasti Sony Ericsson... Nokiaa en edes harkitsisi.

3. TPJFi

Tykkäykset:
    0
    Juu, tuohon Xperiaan olen itsekin kallistumassa. Noksuista on huonoja muistoja muutenkin, Sony Ericssoneista taas parempia. HTC:n kännyköistä ei ole kokemusta minulla, mutta ehkä jollakulla muulla olisi?

-----
    Edit: Ennakkotilasin tuon Xperia X1 -kännykän nyt kuitenkin.

4. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mitäs maksaa Xperia? Ite odottelen tässä tuota Samsungin i900 Omniaa saapuvaksi Suomen markkinoille...

5. difiCa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N8 Soneran liittymällä
    Tällähetkellä Verkkokaupassa ennakkotilaushintana 800€, hintaseurannalla löysin halvimmillaan 692€ hinnan GSM-storesta, mutta luulisin että ainakin verkkokaupan hinta laskee kun luuri tulee markkinoille (ainakin N96 hinta laski aika rajusti heti kun saivat myyntiin).

6. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Pakkohan tuon hinnan on laskea Verkkokaupassa, jos toisaalla Suomessa myydään yli 100 €uroo halvemmalla...

Jaa tämä viestiketju