1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC touch pro 2 vai Nokia E90?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Henaa, 3/6/09.

1. Henaa

Tykkäykset:
    0
    Kumpi kannattais ostaa teidän mielestä uusi HTC touch pro 2 vai tämä ristiriita aiheuttava nokia e90?

Nokia kyllä houkuttais enemmän mutta taas HTC:ssa kosketusnäyttö, mutta sanokaa että kannattaako ostaa vielä e90?

Kiitoksia mielipiteistä jo etukäteen!

2. JuniorOld

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90+saunalahti prepaid
    e90

Suosittelen E90, jos tykkää kommusta. Itellä tulee nyt 2v täyteen, kun ostin kytkynä aikoinaan ja olen ollut tosi tyytyväinen valintaan.. ( aikaisemmat kommut: 9210, 9500). Ja jos tähän jotain vikaa tulis (ei ole vielä ollut), niin ehottomasti veisin huoltoon, kuin ostaisin jonkun muun kännyn tilalle. Ajatuksena on, et tällä ois käyttöikää lähemmäs 10v. E90 korvaa mulla läppärin ja mitä en tällä pysty tekeen, niin teen sen sit pöytäkoneella.

3. ilaril Vieras

Itse en enää tässä vaiheessa E90:ä ostaisi. Kyseessä kuitenkin kaksi vuotta vanha puhelin, joka ainakin omassa käytössä on paljon. Toki jos edullisesti saa täysin moitteettoman yksilön ja todellakin haluaa s60-puhelimen, niin silloin.

Itse ottaisin Touch Pro 2:n, mutta siitäkin odottaisin sitä skandi-näppäimistöllä varustettua mallia. Mitä itse puhelinta käyttänyt, toimii sen kosketusnäyttö hyvin ja ominaisuuksia riittää. Ellen olisi juuri hankkinut uutta puhelinta (E75), ottaisin TP2:n työkalukseni.

Eli molempia puhelimia käyttäneenä ja E90:n omistaneena suosittelisin TP2:sta. Toki kannattaa kokeilla "käteensopivuus" ennen ostoa, jos se vain mitenkään onnistuu.

Jaa tämä viestiketju