1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Htc touch HD aika asetukset

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Silverspeed, 16/11/09.

1. Silverspeed

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch HD, Desire Z, One
    Mikähän tässä alkoi sekoilemaan tuossa aika asetuksissa, time zone vaihtuu itsestään -12 kwalaeinin aikaan.

2. kitevesku Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    230
    Puhelinmalli:
    Windows Phone
    Tarkasta Phone settings, että sinulla ei ole päällä ajan/TZ:n automaattinen päivitys verkosta. Ei toimi kaikissa suomalaisissa verkoissa.

VESKU

3. Silverspeed

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Tarkennukseksi vielä, että minulla oli asennettuna Duttys HD Leo Holy Grail R0 rommi.

Timezone asetukset oli harmaana..
    Lisäksi yritin asentaa G-alarmin 1.51 versiota, mutta ei alkanut pelaamaan. Ei antanut musiikki listoja valita.(Liekkö toimii tuo versio winmo 6.5 versiossa?)

Nakkasin takasi uusimman Eu rommin, kun ei uskaltanut jättää sisään tuota Duttyn romia .(Oli aamulla aikanen herätys ja oli pakko saaha herätys pelaamaan.

4. Nahkatukka

Nahkatukka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mulla ollut tuo holy grail R0 pari viikkoa, ja täytyy sanoa että koskaan en ole nopeampaa wm6.5rommia hd:ssa käyttänyt. Ja kokeilussa on ollut varmasti ~20 rommia. Ainoa mihin meni hetki totutellessa että tässä ei ole sitä htc taskmanageria näytön oikeassa yläkulmassa, vaan käytössä on se wm:n oma ja juurikin sen takia tuo taitaa olla noin nopea ja muistiystävällinen.

Eli sulla on Start/Settings/Personal/Phone/GSM_UMTS Services/Time Synchronization ja kun painat Get settings niin Automatic change time zone and clock kohta on harmaana?

5. Silverspeed

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Eli sulla on Start/Settings/Personal/Phone/GSM_UMTS Services/Time Synchronization ja kun painat Get settings niin Automatic change time zone and clock kohta on harmaana?[/QUOTE]

Jep, mulla puuttui tuo timesynchronazion kohta kokonaan :( mitäs lie olin asentanut, kun pari päivää toimi hyvin.

Se kohta missä oli harmaana, niin katoin touch flon time zone settings kohdasta.
    tai sinnepäin. en nyt muista tarkkaan.. Tuo Rommi vaikutti kyllä muuten tosi pätevältä, että enköhän testaa sitä kohta uudestaan :D

6. Nahkatukka

Nahkatukka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
  7. Silverspeed

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kiitokset vinkistä :)