1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Touch Dual käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja crypto, 19/1/08.

1. crypto

Tykkäykset:
    0
  2. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
    Siis hetkonen, missäs tossa laitteessa on se qwerty-näppis? Ei nuo mainosflaijerit oikein paljastaneet sitä...:-/

3. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    Keyboard or Keypad:
    -Slide-out 20-key QWERTY keyboard
    -Slide-out 16-key keypad

(Subject to the HTC Touch DUAL model you have)

Vissiinki kahta eri mallia. Tuo siis suoraan HTC:n sivujen spekseistä.

4. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
  5. Robusto

Tykkäykset:
    0
    Pari viikkoa ollut käytössä ja tyytyväinen olen ollut :) Joskaan muista nykyaikaisista älypuhelimista ei ole juurikaan kuin muutaman päivän testikokemuksia.
    Tavallisen kännykän käyttäjänä jostain tuli fiksaatio että luurissa pitää olla myös perinteinen numeronäppäimistö, siksi päädyin touch dualiin. Näin jälkeen päin voi todeta että ihan turha värkki ko. puhelimessa, sitä ei yksinkertaisesti tarvitse mihinkään. Kosketusnäytöllä hoituu kaikki tarvittava näppärästi ja nopeasti.
    Jos jostain pitää kitistä, kosketusnäyttö saisi olla hiukan herkempi inputille.
    Ja yöpöydällä luuri on pidettävä näyttö alaspäin, muuten se kuulokkeen ritilän sisällä oleva vihreä "mikä lie defcon5" valo vilkkuu pimeässä ihan kiitettävästi.
    Onhan sen välkyn seurailu tietty ihan terapeuttista :)

6. Destroeyer

Tykkäykset:
    0
    Soittoäänen voimakkuuden säätö???

Nyt on pari päivää ollut Duali käytössä, ja ihan ok laitteelta vaikuttaa. Toimii jopa puhelimena huomattavasti paremmin kuin aikaisemmin käytössä ollut TyTn II.

Ainoa asia mikä aiheuttaa itkua ynnä hammastenkiristystä on soittoäänen voimakkuus. Valikoita on kahlattu, puhelimen äänenvoimakkuutta pienennetty minimiin, mutta soittoääni huutaa silti täysillä...

Onko vika puusilmäisessä käyttäjässä, vai eikö tosiaan soittoäänen voimakkuutta saa hiljaisemmalle. Tiedän kyllä, että äänen saisi säädettyä voimistumaan asteittain, mutta silloin taitaa värinä pudota pelistä pois...?

7. Bigstone78

Bigstone78

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    HTC One M7
    Ajattelin tuollaisen hankkimista sähköpostiluuriksi, eli onko kirjoittaminen esimerkiksi kynällä kätevää? Entäpä näyttö, tuohan ei sinänsä mikään järjettömän suuri ole niin fyysiseltä kooltaan kuin resoluutioltaankaan, eli oletteko olleet tyytyväisiä?

8. higge

Tykkäykset:
    0
    Minä olen käyttänyt tätä nyt reilun puoli vuotta ja olen ollut oikein tyytyväinen. Mullakin on s-posti ominaisuus tärkeä ja en voi kyllä haukkua mitenkään. Nettiselaimena opera mini ja skyfire käytössä ja toimii oikein hyvin. Tikun kanssa kirjoittaminen tietty vaati pikkuisen totuttelua, nokian kanssa aina kun olen seurustellut. Näyttö on ihan selkeä, ei mulla ainakaan ole valittamista. Ainoa mitä kaipaisin on WIFI ja GPS. Suosittelen.

9. Bigstone78

Bigstone78

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    HTC One M7
    Ja tietenkin juuri poistui Saunalahden valikoimista, eli se siitä sitten...

Jaa tämä viestiketju