1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

htc touch cruise va tytn 2

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja mice22, 22/2/08.

1. mice22

Tykkäykset:
    0
    Olis tarkotuksena hankkia jompikumpi noista mut kun ei vaan osaa päättää et kumpi olis parempi...

jos sais teiltä vähän valinta apua et kumpi noista kannattais ostaa..

eli käytökokemuksia ja huonoja puoli kaipailisin

2. chack

Tykkäykset:
    2
    kokemuksia Cruiselta ei ole, mutta itse valitsin tytn2 kuin on qwerty näppäimet ja sillä on tosi mukava kirjoittaa. tytn2lla on kaikki mitä Cruisessa+mukavampi käytötapa, mutta painavampi.

3. K@rtsa Vieras

Mulla taas ei ole tytn II.sta kokemuksia, mutta Cruise.sta on :) ja tätä luuria en vaihtaisi mihinkään muuhun, paitsi seuraavaan versioon. Ehdottomasti paras luuri mikä mulla on ollut! Ja tulen loistavasti toimeen ilman näppäimistöä..mutta meillä käyttäjillä kaikilla on oma makumme joten vaikea on valintasi

4. mice22

Tykkäykset:
    0
    mitenhän tossa tytynissä kestää noi saranat missä näyttö kääntyy noin pidemmänpäälle ku ei olis ajatuksissa taas vaihtaa pitkään aikaan luuria

5. mice22

Tykkäykset:
    0
    entäs onkos teillä kokemuksia miten hyvin navigaattorina toimii

6. Gorde

Gorde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z2 *purple*
    Samaa mieltä.

7. |-|-|

|-|-|

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC TyTn 9600 - Kolumbus
    Tytinä kakkonen, querty ja ominaisuudet pesee cruisen. Nyt kun olen tottunut varsinaiseen näppikseen, ei mikään muu tyydytä.

Riippuu nyt käytön tarkoituksista.

8. K@rtsa Vieras

Tarkenna mikä tytin ominaisuus poikkeaa cruisen? kuorien alla ihan sama laite?

http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=95068

9. Mr.Tyson Vieras

En kyllä myöskään kovin helposti cruisestani luovu! Ainut huono puoli vaan ku en osaa ohjelmia asentaa niin että ne myös toimisi esim skandinäppis... Se on kyllä asennettu puhelimeen mutta käyttöön en sitä saa. :(

10. |-|-|

|-|-|

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC TyTn 9600 - Kolumbus
    Tarkoitin nyt lähinnä quertyn tuomat ominaisuudet. Varmasti tuo cruisekin on hyvä että älä kuitenkaan tulehdu siellä :S Tämähän ei ole motot.net?

11. K@rtsa Vieras

:) tuskin täällä kukaan tulehtuu, Cruise kannattajat on mukavaa porukkaa ;D

12. Bunter

Tykkäykset:
    0
    Pari vastausta.

Ostin Tompan Navigator 6.0:n Western Europen DVD:llä ja vähäisten kokemusten perusteella toimii oikein hyvin.

Ainoa pieni ongelma oli kun asensin isoa läjää (perusohjelma, kartat, ääniä, kameroita jne) kerralla niin TomppaHome kertoi, että yhteys olisi katkennut ja lopetti asennuksen siihen??

Uudelleen kun asensin pienemmisä paloissa niin sit pelas... en tiedä mitä sähläsin. Eli suosittelen tekemään kuitenkin aluksi sen alkuasennuksen TomTom for mobilePC ja sitten vasta lisäämään muuta rojua siihen.

Onhan se qwerty-näppis myöskin se Cruisen touch-keyboard, ja ilmeisesti paremmankin version saa ladattua (sitä en vielä ole ehtinyt kokeilla). Kyllä minulla sujuu kirjoitus erittäin nopeasti vaikka skandit joutuu hakemaan sen 123-valikon takaa.

Mitenkäs saa muuten sähköpostiliitteet (cab ym) siirrettyä kortille? Mulla ainakin herjaa kovasti kun yritän niihin koskea :)

13. K@rtsa Vieras

Itse siirrän cab-filet active sync.kin kautta, tai yhdistän sen kautta ja "drag and drop" menetelmällä laitan ne cab.it muistikortille

14. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Yritätkö siis puhelimen omassa viestisoftassa tallentaa cabeja? Jos klikkaat niitä kerran, niin luuri herjaa varoituksia eikä suostu aukaisemaan. Mutta jos painat liitteen kohdalla stylusta pitkään, aukeaa valikko josta voi valita "save as..." kohdan.
    Noilla pitäisi onnistua jos ymmärsin ongelmasi oikein.

15. Bunter

Tykkäykset:
    0
    Ymmärsit aivan oikein. Ohjeesi auttoi kovasti. Kiitoksia!

16. mice22

Tykkäykset:
    0
    tiladinn nyt sitte eilen ton tytynin.... vaikutti vaan mun käyttöön paremmalta ratkaisulta jos tolle vaimolle ostais sit ton toisen ni vois sitäki välil räpeltää

17. Fotze

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS 16GB White / Sonera
    Itse myös painin näiden kahden laitteen välillä mutta päädyin myös Tytinään lähinnä qwertyn vuoksi. Toivottavasti laite on hyvä...

18. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    Onnittelen valinnasta, loistava kapistus :)

19. Mr.Tyson Vieras

Täytyy kyllä sanoo nyt ku sain Cruiseen T9 näppiksen joka tunnistaa ääkköset niin ei nopeudessa juuri qwerty:lle häviä.. Ja on näitä qwerty- näppiksellä olevia laitteita kyllä ollut melko monia ja 9300i vieläkin kaapissa. Hämmästyin jopa itse kuinka nopea on kirjoittaa T9:llä ku saa vaan näyttöön sormella tökkiä.. Uskallan väittää että on nopeampi ku perinteisellä näppiksellä kirjoittaminen esim nokialla vaikka siinäkin olis T9 käytössä.

20. mst

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys foorumilaisille. Tässä yksi uusi tyytyväinen TouchCruisen käyttäjä. Naputtelen tätä viestiä kyseisellä laitteella ja täytyy sanoa että tämä pesee entisen nokialaisen mennen tullen mitä tulee tekstinsyöttöön kunhan vaan saa kunnon näppiksen asennettua. Itse asensin ilmaisen PCMKeyboardin foorumilta luettujen ohjeiden mukaan ja ja eipä naputtelu juuri helpompaa ja tarkempaa voisi olla ottaen tietysti huomioon laitteen koon. Kiitokset vaan foorumilaisille hyvistä neuvoista.

Jaa tämä viestiketju