1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Sensation kuvankaappaus yms lukitusnäppäinongelmaa

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Dreath, 4/3/12.

1. Dreath

Tykkäykset:
    0
    3 päivää sitten saatu Sensation on oikutellut kokoajan..

Lukkonäppäintä painettaessa, puhelin joskus menee lukkoon, mutta tulee salamana takaisin kuvan kanssa...
    myös tässä tapauksessa on joskus ilmennyt kuumenemista. eikä kuva lähde itsekseen pois ollenkaan, vaan pitää painaa napista taas

Myös kuvankaappausta puhelin tekee 80% ajasta painaessa Home näppäintä, vaikka kuvankaappauksen pitäisi tapahtua painamalla ensiksi lukitusnappia ja sen jälkeen Home painiketta...

kaikki viittaisi siihen, että lukitusnäppäin jumiutuisi pohjaan MUTTA, puhelin ei yritä sammuttaa itseään eikä lukita itseään jota sen pitäisi tehdä jos nappi olisi pohjassa... softavika siis

dafuq?

android 2.3.4
    sens 3.0
    ohjelmisto 1.50.401.1

NIIN, ja tietääkö kukaan seuraavaa:

kun puhelimen avaa lukosta ja jos ruudulla on se sää/kello yhdistelmä, se tekee koko ruudun animaation ja pientä säätä kuvaavaa ääntä pari sekkaa.. sitten yhtäkkiä parin sekunnin jälkeen TÖKS ääni katkeaa oikein rumasti... sitten ku menee itse sää widgettiin, se sama ääni kuuluu kolmisen sekuntia pidempään ja feidaa kauniisti.... tätäkään ei oikein takuun piikkiin vielä uskalla laittaa, koska ne saa jotekin keploteltua syyn mun niskoille

2. mystikko

Tykkäykset:
    1
    Mulla teki ihan samaa kuvankaappaus/näytön uudelleen heräämistä. Vasta puhelimen huollossa käytön jälkeen ongelmat poistuivat. Olivat vaihtaneet muistaakseni osan nimeltä rigid flex, ohjelmistoon eivät olleet koskeneet, joten vika ei siltä puolelta johdu. Puhelin huoltoon ja odottamaan korjausta, toivottavasti ei ole yleinen "tyyppi" vika.

3. Dreath

Tykkäykset:
    0
    ahaa, kiitoksia vinkistä! pitää kokeilla käyttää sitten siellä :)

Jaa tämä viestiketju